  • 1. Data: 2010-03-14 18:08:22
    Temat: Odzyskanie dowodu rejestracyjnego
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Po kolizji z sarną (pęknięty zderzak i przednie plastiki ale niestety
    wystrzelone poduszki) policja zabrała dowód rejestracyjny -tak "na wszelki
    wypadek", jak sami stwierdzili.
    Czy mogę odzyskać d.r. przed wymianą popękanego zderzaka i wymianą poduszek?
    Czy stacja diagnostyczna zrobi przegląd, gdy są wystrzelone poduszki, ale
    nic poza pękniętym zderzakiem sie nie stało?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-03-14 18:24:07
    Temat: Re: Odzyskanie dowodu rejestracyjnego
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > Czy stacja diagnostyczna zrobi przegląd, gdy są wystrzelone poduszki, ale
    > nic poza pękniętym zderzakiem sie nie stało?

    Zależy jaki diagnosta. Jeśli normalny, to nie puści. Rozporządzenie w
    sprawie warunków technicznych pojazdów określa, że urządzenia
    zapewniające bezpieczeństwo mają być _sprawne_, a wystrzelone poduszki
    (i pewnie też napinacze pasów) takimi nie są.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi