  • 1. Data: 2009-08-11 15:59:02
    Temat: Starocie: UART Motoroli 6850
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Nie mogę znaleźć datasheeta do starego układu uarta Motoroli
    o oznaczeniu 6850. Goglam i googlam i nic nie mogę wygooglać.
    Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc? Gdzie to znaleźć?

    Próbuję ustalić czy uart ten miał obsługe sprzętową sprzętowego
    handshake (RTS/CTS) i jeśli miał taką obsługę to co konkretnie
    robił w czasie gdy pusty nadajnik zgłosił przerwanie procesorowi
    a zanim procesor je obsłużył modem przestawił CTS i zablokował
    transmisję...

    A co robią w takiej sytuacji nowoczesniejsze układy typu 16550?
    Ktoś się orientuje?

  • 2. Data: 2009-08-11 16:42:39
    Temat: Re: Starocie: UART Motoroli 6850
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-11 17:59:02 +0200, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > Nie mogę znaleźć datasheeta do starego układu uarta Motoroli
    > o oznaczeniu 6850.

    Ten?
    http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/M/C/6
    /8/MC6850.shtml

    --
    DJ

  • 3. Data: 2009-08-11 16:57:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ten?
    > http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/M/C/6
    /8/MC6850.shtml

    Jest tego w pierony - zrobiłem bład i szukałem 6850 zamiast MC6850 :-)
    Widzę że MC6850 w ogóle nie miał sprzętowego wsparcia do CTS/RTS.
    Nie wstrzymywał automatycznie transmisji przez kontrolę stanu CTS
    i maskowanie bitów TXEMPTY INT...