  • 11. Data: 2007-01-24 19:39:10
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 24 Jan 2007 12:42:11 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Ty nigdy nic nie rozumiesz :P

    zwyczajnie upraszczam sobie zycie poprzez odcinanie sie od malo istotnych
    problemow, inaczej bym sie w nich zakopal na zawsze

    > Problem providerów polskiego internetu - jak myślisz, ile jobów już pod
    > ich adresem poleciało?

    wp dziala ? dziala.
    onet dziala ? dziala.
    grono dziala ? dziala.
    allegro dziala ? dziala.

    w takim razie problem tkwi po stronie wlascicieli w/w stronki, moze nie
    zaplacili i ich odlaczyli od sieci ?

    prosze sie skontaktowac:
    company: EBAY INTERNATIONAL AG
    street: BUBENBERGLATZ NO. 5
    city: - 3011 BERN
    location: CH
    handle: nsk215433
    phone: +41.313112861
    last modified: 2003.03.29
    registrar: NASK
    ul. Wawozowa 18
    02-796 Warszawa
    Polska/Poland
    +48.22 3808300
    i...@d...pl

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-01-24 19:44:06
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > zwyczajnie upraszczam sobie zycie poprzez odcinanie sie od malo istotnych
    > problemow, inaczej bym sie w nich zakopal na zawsze

> [...]
    Jak bym mial admina z takim podejsciem jak ty, to szybko
    bym zrezygnowal, tym bardziej ze nie chodzi o stronke
    www.tralala.dupa.mala.pl ale o najpotezniejszy serwis aukcyjny
    na swiecie.

  • 13. Data: 2007-01-24 20:29:28
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > Jak bym mial admina z takim podejsciem jak ty, to szybko
    > bym zrezygnowal, tym bardziej ze nie chodzi o stronke
    > www.tralala.dupa.mala.pl ale o najpotezniejszy serwis aukcyjny
    > na swiecie.
    rozumie ze gdybys byl adminem kopalbys pod swiatlo do
    tego "najpotezniejszego serwisu aukcyjnego na swiecie" ??
    --
    Robert CyberM

  • 14. Data: 2007-01-24 20:53:19
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 24 Jan 2007 20:44:06 +0100, Radoslaw HORODNICZY wrote:

    > Jak bym mial admina z takim podejsciem jak ty, to szybko
    > bym zrezygnowal, tym bardziej ze nie chodzi o stronke
    > www.tralala.dupa.mala.pl ale o najpotezniejszy serwis aukcyjny
    > na swiecie.

    nie jestem adminem tylko wlascicielem sieci, ponadto mimo najszczerszych
    checi ebay ma w polsze znaczenie raczej marginalne i raczej malo kto sie
    przejmuje trudnosciami w dostepie do w/w stronki

  • 15. Data: 2007-01-24 21:17:19
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):
    > onet dziala ? dziala.

    rozumiem ze jak onet nie dziala (a bywalo)
    to znaczy ze Internet nie dziala ?

    --
    Mateo

  • 16. Data: 2007-01-24 21:32:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 24 Jan 2007 22:17:19 +0100, Mateo wrote:

    > rozumiem ze jak onet nie dziala (a bywalo)
    > to znaczy ze Internet nie dziala ?

    rozumiem ze jak onet,wp,allegro dziala to znaczy ze wina lezy po stronie
    wlasciciela stronki ktora nie dziala i do niego wszelkie pretensje nalezy
    kierowac

  • 17. Data: 2007-01-24 21:42:39
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    > nie jestem adminem tylko wlascicielem sieci, ponadto mimo najszczerszych
    > checi ebay ma w polsze znaczenie raczej marginalne i raczej malo kto sie
    > przejmuje trudnosciami w dostepie do w/w stronki

    Bo ty i twoje otoczenie sie nie przejmuje to nie znaczy ze inni nie prowadza
    tam bizensu, twoje podejscie jest iscie sprzed poprzedniej epoki.

    A wystarczy tylko poinformowac klienta ze zjamiesz sie sprawa i napisac
    maila gdzie trzeba, ewentualnie przedzwonic....

    ... ale coz rozne sa standardy obslugi, a narzeka sie na tpsa :)

  • 18. Data: 2007-01-24 23:40:29
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

> [...]
    > maila gdzie trzeba, ewentualnie przedzwonic....
    > ... ale coz rozne sa standardy obslugi, a narzeka sie na tpsa :)
    no chwila ebay to zdaje sie biznes a nie towarzyski serwis wymiany towarow,
    ja mam dbac zeby im bizne sie krecil ? no bez przesady to w ich interesie
    jest zapewnic dostep tym ktorzy prowadza tam biznes i jesli czyjes
    podejscie jest iscie z poprzedniej epoki to wlasnie ebay'a. problem
    przeciez znaja i... maja gdzies
    --
    Robert CyberM

  • 19. Data: 2007-01-25 05:07:38
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 24 Jan 2007 22:42:39 +0100, Radoslaw HORODNICZY wrote:

    > Bo ty i twoje otoczenie sie nie przejmuje to nie znaczy ze inni nie prowadza
    > tam bizensu, twoje podejscie jest iscie sprzed poprzedniej epoki.

    moj ty smutku, od naprawiania swiata to ja nie jestem

    > A wystarczy tylko poinformowac klienta ze zjamiesz sie sprawa i napisac
    > maila gdzie trzeba, ewentualnie przedzwonic....

    tak tak tak,bo ja nic innego do roboty nie mam tylko oszukiwac klienta i
    narazac sie na 156 telefonow z zapytaniem "i co ?, nadal nie dziala", a
    potem "k.rrrwa uryniarze, mieliscie sie tym zajac"
    niech sobie klient sam wydzwania gdzie trzeba skoro i tak wydzwania

    > ... ale coz rozne sa standardy obslugi, a narzeka sie na tpsa :)

    nie chce dopuscic do sytuacji zeby u mnie bylo jak w TPSA gdzie
    obiecuja ze sie zajma i na obiecankach sie konczy :(

  • 20. Data: 2007-01-25 06:40:53
    Od: wer <b...@n...pl>

    Radoslaw HORODNICZY wrote:
> [...]
    > prowadza
    > tam bizensu, twoje podejscie jest iscie sprzed poprzedniej epoki.

    Taa, jak nie będzie działać stronka towarzystwa przyjaciół chomików w
    Kuala Lumpur, przyjmująca korespondejcję tylko w sanskrycie to też admin
    ma się tym zająć, ponieważ klient prowadzi ważny biznes, hoduje chomiki
    długowłose o kolorze marchewkowym. Admin musi natychmiast zadzwonić, a w
    razie czego delegacja i pomóc chomikowcom poprawić serwer i acl-e.

    > A wystarczy tylko poinformowac klienta ze zjamiesz sie sprawa i napisac
    > maila gdzie trzeba, ewentualnie przedzwonic....

    Mail gdzie trzeba, to w tym przypadku TP SA. Tylko ciekawe co to da?
    Kiedyś miałem problem na styku z TP SA, nie łącza, a ich DNS-y. Już po
    20 telefonach udało mi się dodzwonić do ich działu od DNS-ów. Po
    kolejnych 10 telefonach nic nie mogli zrobić i nic nie zrobili. Sprawa
    była mocno zakręcona, z neostrad czasami nie było widać moich DNS-ów,
    żeby było ciekawiej teoretycznie wszystko działało jak się sprawdzało
    nslookup albo host bezpośrednio, a jeśli szło przez ich modem normalną
    drogą, to nie znaleziono domeny. Nie pamiętam jaki to był modem, w
    każdym razie wyglądało to tak, że kieruje do innych DNS-ów, niż te,
    które ma wpisane do konfiguracji. Chłopcy nie potrafili wysłać kogoś z
    monitorem sieci, żeby sprawdził jak idą pakiety. Żeby było ciekawiej,
    część domen chodziła, część nie. Domeny skonfigurowane automatem, więc
    te same ustawienia. Więc admin po zgłoszeniu, że e-bay nie działa tak
    naprawdę może wysłać maila do TP SA i co dalej?

    > ... ale coz rozne sa standardy obslugi, a narzeka sie na tpsa :)

    Admin w tym przypadku jest od tego, żeby chodziła sieć, a nie od tego,
    żeby klientowi pokazywała się każda stronka, na którą chce wejść klient.
    Ja wiem, że sporo klientów twierdzi, że nie ma internetu, jak im onet
    się nie otwiera. Zresztą w drugą stronę to też działa, raz w miesiącu
    trafia do mnie zgłoszenie (większość jest filtrowana przez BOK), że
    komuś nie działa skrzynka pocztowa, po krótkiej rozmowie wychodzi, że
    ktoś nie ma Internetu, ale uparcie twierdzi, że to ja mam rozwiązać jego
    problem. Żeby nie było off-topic, to jednym z problemów Internetu jest
    niska świadomość tego jak działa Internet u użytkowników. Spora część
    użytkowników Internetu zachowuje się tak jakby wyszła z jaskini albo
    spadła z księżyca (w dodatku są jeszcze w szoku poupadkowym).

    Nie działa mi domena!
    Ale my nie rejestrowaliśmy pana domeny, proszę się zwrócić do firmy,
    która to robiła.
    Ale wy rejestrujecie domeny, a ja nie wiem u kogo rejestrowałem!
    To jest, taka, a taka firma (dane wyciągam z whois)
    Aaa, ale ja z nimi nie rozmawiam, więc niech pan rozwiąże mój problem!!!

    Takie rozmowy telefoniczne wcale mnie nie dziwią. Miałem już też pilne
    zgłoszenia, że nie działa komuś skrzynka na onecie, wp lub gdziekolwiek
    indziej i jeszcze obrażali się, jak ich odsyłałem pod odpowiedni adres.
    Zgłoszenia typu proszę zdjąć stronę, bo mnie obraża!!! Strona gdzieś w
    kosmosie, ale pretensje do nas, bo jakoś nasz numer telefonu pierwszy
    wpadł w oczy.

    Każdy admin odpowiada za swój kawałek sieci, nie odpowiada za cały Internet.

    wer