  • 1. Data: 2022-04-25 01:01:50
    Temat: gdzie kupić?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 2. Data: 2022-04-25 09:31:28
    Temat: Re: gdzie kupić?
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 25.04.2022 o 01:01, PiteR pisze:

  • 3. Data: 2022-04-25 10:48:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/04/2022 00:01, PiteR wrote:
    > naklejkę
    >
    > "i nie nie chcę sprzedać samochodu
    > pokurwieńcu niedorobiony plebsie
    > weź się do uczciwej roboty nygusie
    > a jeszcze raz dotknij samochodu to
    > znajdziesz się na OIOM"

    W trojmiescie https://geomawit.pl
    Wybierz kroj i rozmiar czcionki, oni tam maja jakas strone z fontami.
    Powiedz, ze to ns samochod wiec aby po wycieciu ploterem przykleili z
    wierzchu folie transferowa.

  • 4. Data: 2022-04-25 12:02:59
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    W dniu 2022.04.25 o 01:01, PiteR pisze:
    > naklejkę
    >
    > "i nie nie chcę sprzedać samochodu
    > pokurwieńcu niedorobiony plebsie
    > weź się do uczciwej roboty nygusie
    > a jeszcze raz dotknij samochodu to
    > znajdziesz się na OIOM"

    a ile za niego chesz, gdzie można obejrzeć i czy jazda próbna bez wkładu własnego?
    pozdrawiam KS

  • 5. Data: 2022-04-25 17:42:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-kwietnia-2022 o 01:01, PiteR pisze:
    > naklejkę
    >
    > "i nie nie chcę sprzedać samochodu
    > pokurwieńcu niedorobiony plebsie
    > weź się do uczciwej roboty nygusie
    > a jeszcze raz dotknij samochodu to
    > znajdziesz się na OIOM"

    Napisz jakie to auto to dostaniesz projekt gratis i wydruk po kosztach ;-)

  • 6. Data: 2022-04-26 08:42:47
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > naklejkę
    >
    > "i nie nie chcę sprzedać samochodu
    > pokurwieńcu niedorobiony plebsie
    > weź się do uczciwej roboty nygusie
    > a jeszcze raz dotknij samochodu to
    > znajdziesz się na OIOM"

    A nie chcesz go zamienic na duza paprotke i zab rekina?

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 7. Data: 2022-04-28 21:14:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62679471$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    user miumiu pisze tak:

    > A nie chcesz go zamienic na duza paprotke i zab rekina?

    a ząb prawdziwy?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem