  • 11. Data: 2021-10-06 22:20:56
    Temat: Re: gmail i outlook
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2021 21:47:05 +0200, J.F napisał(a):

    (...)

    > Konto google to znacznie wiecej, niz poczta gmail.
    >
    > A wychodzi na to, ze teraz Outlookowi musze dac dostep do konta.
    > No dobra - w ograniczonej wersji, ale szerszej niz sama poczta.
    > (...)

    Qrde, chłopaki, uzgodnijcie definicje :D

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2021-10-07 11:28:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.10.2021 o 21:47, J.F pisze:

    > Ameryki nie odkryles, ale czemu nagle Outlookowi przestal wystarczac
    > IMAP, a zaczelo byc potrzebne konto Google ?

    Bo Gugiel wprowadził dodatkową autoryzację?

    > Konto google to znacznie wiecej, niz poczta gmail.

    Noi? Kiedyś nie było, był sobie tylko Gmail, nawet na początku nie miał
    IMAP. Potem się to rozbudowało.

    > A wychodzi na to, ze teraz Outlookowi musze dac dostep do konta.
    > No dobra - w ograniczonej wersji, ale szerszej niz sama poczta.

    Ależeco? Gugiel nie ma "zaufania" do żadnej obcej apki w dostępie do
    konta czy danych na koncie (interpretuj se to do woli) i dla MS nie
    będzie robił wyjątku. Nie rozumiesz jednak form zabezpieczeń.

    > I nawet nie wiem czy Outlookowi z mojego komputera, czy Microsoftowi.

    Jedno i drugie.

    > A na chuj piszesz, ze poczta i konto to to samo?
    > A moze nie piszesz?

    Kurwa. Konto to konto, jak dom. W tym domu są pokoje
    - poczta
    - dysk
    - fotki
    - kalendarz
    - kontakty
    - inne
    Chcąc wejść do pokoju "poczta" musisz przełazić przez drzwi główne zwane
    dostępem. Klucz do w/w jest jeden. Czego nie rozumiesz? Że Ci alarm
    założyli? Dobrze, że założyli bo byś potem płakał jak Dworczyk na
    www.poczta.wp.pl

    > Smartfona oprogramowal Google, to sobie korzysta z konta jak chce ...

    Nobo właśnie. Jak nie było smartfonów to nikt kopii bezpieczeństwa nie
    trzymał na google, podobnie jak kontaktów, kalendarza itd.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2021-10-09 11:40:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Oct 2021 11:28:55 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Bo Gugiel wprowadził dodatkową autoryzację?

    Wychodzi na to, ze nie Gugiel, tylko MS, skoro stary Outlook tego nie
    wymaga.

    A dokladniej to chyba Gugiel wprowadzil jakies narzedzia dla
    deweloperow i MS korzysta.

    Dziwi mnie tylko czemu to mi teraz wyskoczylo, skoro google wynajduje,
    ze temat sie od dwoch lat pojawia.

    > Noi? Kiedyś nie było, był sobie tylko Gmail, nawet na początku nie miał
    > IMAP. Potem się to rozbudowało.

    No i? Ja chce tylko, zeby mi outlook pokazal poczte,
    nie chce, aby mial dostep do calego "konta Google" :-)
    I to nawet nie wiem kto - Outlook, czy MS ...

    > Ależeco? Gugiel nie ma "zaufania" do żadnej obcej apki w dostępie do
    > konta czy danych na koncie (interpretuj se to do woli) i dla MS nie
    > będzie robił wyjątku. Nie rozumiesz jednak form zabezpieczeń.

    A wychodzi na to, ze nadal ma, skoro stary Outlook dziala po staremu.

    > Jedno i drugie.

    I to mnie wlasnie martwi.

> [...]
    > dostępem. Klucz do w/w jest jeden. Czego nie rozumiesz?
    > Że Ci alarm założyli? Dobrze, że założyli bo byś potem płakał jak Dworczyk na

    Ale to nie alarm. Musze sie zgodzic i nie ma innego wyjscia.

    Tzn jest - skasowac Outlooka, zmienic haslo ..

    > Nobo właśnie. Jak nie było smartfonów to nikt kopii bezpieczeństwa nie
    > trzymał na google, podobnie jak kontaktów, kalendarza itd.

    A firmy wszelakie lubia nasze kontakty.
    A Outlook pewnie sie chce z kalendarzem polaczyc.

    I tylko ja jakis taki dziwny jestem, ze nie chce skonczyc ja Dworczyk.

    J.

  • 14. Data: 2021-10-09 23:52:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.10.2021 o 11:40, J.F pisze:
    [...]
    > Wychodzi na to, ze nie Gugiel, tylko MS, skoro stary Outlook tego nie
    > wymaga.

    Bo Gugiel uszanował stary dostęp? Sprawdzałeś poty IMAP w obu wersjach?

    > A dokladniej to chyba Gugiel wprowadzil jakies narzedzia dla
    > deweloperow i MS korzysta.
    >
    > Dziwi mnie tylko czemu to mi teraz wyskoczylo, skoro google wynajduje,
    > ze temat sie od dwoch lat pojawia.

    No, stara szopka.

    > No i? Ja chce tylko, zeby mi outlook pokazal poczte,
    > nie chce, aby mial dostep do calego "konta Google" :-)

    Nie ma ale włazi przez konto do poczty. Ciągle tego nie pojmujesz, że
    login i hasło do poczty jest takie samo jak do konta i jeśli ktoś je
    pozna to sobie wlezie na całe konto bez autoryzacji?

    > I to nawet nie wiem kto - Outlook, czy MS ...

    Se sprawdź :)

    > A wychodzi na to, ze nadal ma, skoro stary Outlook dziala po staremu.

    Sprawdzałeś w zabezpieczeniach konta Google, czy ma dostęp? Całkiem
    możliwe, że ma tam "od starości" w sensie że prawo nie działa wstecz i
    jeśli miałeś tam dostę ze starego Outlooka, i tego samego kompa to ID
    jest zapisane od wieków. Spróbuj na innym kompie :P

    > I to mnie wlasnie martwi.

    Co cie martwi? Logowałeś się kiedyś z innego sprzętu niż Twój bez
    powiadomienia Google, i że masz autoryzować dostęp Ty czy nie Ty?

    > Ale to nie alarm. Musze sie zgodzic i nie ma innego wyjscia.

    Czyli alarm. Jest ID programu i ID kompa. Już pisałem że Googiel nie ufa
    nikomu.

    > Tzn jest - skasowac Outlooka, zmienic haslo ..

    Hasło?

    > A firmy wszelakie lubia nasze kontakty.
    > A Outlook pewnie sie chce z kalendarzem polaczyc.

    Nie ma szans. Weź kurwa poczytaj, bo ja nie mam zamiaru szukać za Ciebie
    i wklejać na grupę. To info jest dostępne w FAQ Google.

    > I tylko ja jakis taki dziwny jestem, ze nie chce skonczyc ja Dworczyk.

    Ja bym chciał. W piździe ma swoją pocztę, stanowisko ma nadal a kasiora
    płynie i chuj go obchodzą jakieś zabezpieczenia :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>