eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym? › Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
  • Data: 2022-07-06 21:04:20
    Temat: Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-06 o 20:43, Tomasz pisze:

    > Milion działalności (DG) to jedna działalność...
    > Mylisz źródła przychodu...

    A to możliwe. Zawsze mieliśmy tylko jedną działalność i wiedziałem, że
    jak żona ma zlecenia to od tego osobno zdrowotna.

    > I cały czas nie napisałęś OCCH (O co chodzi)

    Chodziło o to, że:
    - obiło mi się o uszy, ze od korków można ryczałt 8,5%, co byłoby mniej
    niż 19%,
    - obiło mi się o uszy, że jak po zgłoszeniu JDG się dostanie zlecenia
    dalej od tej samej firmy to nie można ryczałtu.

    Chciałem się dowiedzieć, czy da się dostając dalej zlecenia z tej firmy
    jednak mieć ryczałt.

    No i się dowiedziałem, że gdyby tylko o to chodziło to można mieć
    ryczałt, ale z powodu jednocześnie prowadzonej działalności w SPJ jednak
    nie można.
    P.G.