eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym? › Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
  • Data: 2022-07-07 20:49:58
    Temat: Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-07 o 15:46, Kviat pisze:

    > czy pojęcia które w pytaniu używasz są
    > faktycznie tym, co masz na myśli, albo czy są zgodne ze stanem faktycznym.

    Całe moje pytanie wzięło się stąd, że przeczytałem jakiś długi opis o
    tym jak rozliczać korepetycje. I cały czas czytając wyglądło mi, że
    najrozsądniejszy będzie ryczałt.
    A tu gdzieś pod koniec była uwaga, że jak JDG dostaje zlecenia od
    dotychczasowego pracodawcy to nie może rozliczać się ryczałtem.

    A mój błąd polegał na tym, że dla mnie czy ktoś daje umowę o pracę, czy
    zlecenia to tak czy siak daje pracę więc uważałem, że można go nazwać
    pracodawcą.

    Natomiast zdziwiło mnie, że się okazało, że jakiś inny powód zabrania
    tej JDG rozliczać się ryczałtem bo wyglądało mi, że w tamtym opisie ktoś
    próbował ogarnąć wszelkie możliwe przypadki, ale jedynie ta uwaga o
    dotychczasowym pracodawcy mi podpadła.
    Sądziłem, że jakby był jakiś inny powód to zostałby opisany, a że nie
    został to sądziłem, że wszystko zostało omówione i jedyny problem to
    ustalić, czy te dotychczasowe zlecenia blokują możliwość ryczałtu, czy nie.
    P.G.