  • 11. Data: 2009-03-15 11:14:51
    Temat: Re: [hdd] blue screen podczas uruchamiania
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no to się załatwiłem, ściągnąłem sterowniki z nVidii do nForce i próbowałem
    zainstalować... teraz mam tak, że przy uruchamianiu ekrna wygasza się, dysk
    coś tam mieli i po chwili pełny zwis... dysk stoi klawiatura nie działa...

    próbowałem wejść w tryb awaryjny, ale nie wiem czemu w trybie awaryjnym nie
    działa ani myszka ani klawiatura...

    czy jest jeszcze jakiś ratunek?