  • 1. Data: 2009-03-19 13:14:56
    Temat: hiberate jak to wyglada w licencjach [LGPL]
    Od: work4dev <w...@g...com>

    Witam,
    przypuscmy ze tworze aplikacje korzystajaca z hiberate jest na licencji
    LGPL (do tego baza sqlite + dll do raportow tez na LGPL), czy moge sobie
    ot tak sprzedawac program? czy musze dodac jakas informacje/wzmanke etc.?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-19 13:22:19
    Temat: Re: hiberate jak to wyglada w licencjach [LGPL]
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 19.03.2009, work4dev wrote:
> [...]
    > ot tak sprzedawac program? czy musze dodac jakas informacje/wzmanke etc.?

    Najpierw wypadałoby przeczytać treść licencji, na której chcesz wypuścić
    program. Zdajesz sobie z tego sprawę?

    --
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2009-03-19 14:06:30
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Najpierw wypadałoby przeczytać treść licencji, na której chcesz wypuścić
    > program. Zdajesz sobie z tego sprawę?

    W IPodzie się nie mieści.

  • 4. Data: 2009-03-19 14:10:39
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 19.03.2009, Jacek Czerwinski wrote:

    > W IPodzie się nie mieści.

    To masz jakiegoś podrabianego tego iPoda ;)

    --
    Stanislaw Klekot

  • 5. Data: 2009-03-19 14:53:05
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Stachu 'Dozzie' K. pisze:
> [...]
    raportow

    > To masz jakiegoś podrabianego tego iPoda ;)
    Miałem kilka godzin (dostałem na gwiazdkę) dałem córce.

    Nawiasem mówiąc dobór technologii dokonany przez Oryginalnego Pytającego
    spełnia wymogi nawet do patentu: nowość, przekraczanie obecnego stanu
    techniki itd. Z pewnością ma to cechy twórczości i prawa autora trzeba
    chronić ;)

  • 6. Data: 2009-03-20 08:48:31
    Od: Adam Przybyla <a...@g...pl>

    work4dev <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > ot tak sprzedawac program? czy musze dodac jakas informacje/wzmanke etc.?
    ... tak, mozesz sobie ot tak sprzedawac program. Z powazaniem
    Adam Przybyla