  • 1. Data: 2009-10-18 17:11:27
    Temat: http://newyorkpanorama.com
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    http://newyorkpanorama.com/

    mam nadzieje ze nie bylo. jaram sie zbierajac szczeke z podlogi :o

    pozdr
    piotrek

  • 2. Data: 2009-10-18 18:21:21
    Temat: Re: http://newyorkpanorama.com
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 18 Okt., 19:11, "Piotr Biernawski" <p...@b...com> wrote:
    > http://newyorkpanorama.com/
    >
    > mam nadzieje ze nie bylo. jaram sie zbierajac szczeke z podlogi :o
    >
    > pozdr
    > piotrek

    nie bylo , przyznam sie ze panoramy plaskie mnie nie powalaja.
    fakt tych pare , ktore zobaczylem sa wysmienite - robota na poziomie
    zawodowym.
    koszt kazdej z takich panoram nie jest maly.

    dla mnie osobiscie fascynujace sa panoramy polsferyczne.
    to odkrywanie swiata- wchodzenie w glab to wejscie w nieznane.

  • 3. Data: 2009-10-19 11:10:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Piotr Biernawski" napisał
    > http://newyorkpanorama.com/
    >
    > mam nadzieje ze nie bylo. jaram sie zbierajac szczeke z podlogi :o

    Przepraszam, a co tam jest takiego niesamowitego ?

    adam

  • 4. Data: 2009-10-19 12:50:21
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4adc492c$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Piotr Biernawski" napisał

    > Przepraszam, a co tam jest takiego niesamowitego ?

    zeby odsiac cos co moze was nuzyc:
    http://luminous-newyork.com/
    moze dla Ciebie to totalne przecietniactwo, dla mnie nie.

    ps:
    "Most panoramas you find on my sites are multi-row, multi column panoramas,
    ranging from 20 to 250 segments (100 megapixel to over 1.4 gigapixels, shot
    at 12 to 200mm focal length)"

    "if you look at the grand central panorama above, it took me about 2h just
    to shoot the street level "

    itp itd.

    pozr
    piotrek

  • 5. Data: 2009-10-19 14:07:58
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > gigapixels, shot at 12 to 200mm focal length)"
    >
    > "if you look at the grand central panorama above, it took me about 2h just

    Nie rozumiemy się - nie powiedziałem, że to przeciętniactwo - to są
    znakomicie zrealizowane panoramy, wkład pracy niewątpliwy, kadry bardzo
    interesujące, klimat jest.
    Ale zbieranie szczęki z podłogi to przesada ; )

    adam