  • 1. Data: 2009-10-18 17:42:14
    Temat: Ekspresowe zdjęcia w empiku
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam.

    Zamawiam sobie kilka sztuk zdjęć. W sumie najbliżej mam do empiku więc myśle
    czemu nie.
    Wyklikałem wszystko na ich stronie i zamówienie praktycznie gotowe.
    Przedostatnie potwierdzenie
    i jest termin realizacji : poniedziałek, po godzinie 17. Niestety jak się
    bliżej przyjrzeć to się
    okazuje, że chodzi o poniedziałek 9 listopada. Dobrze, że chociaż tego roku.

    I w ten sposób będe musiał to zamówić w sklepie dla idiotów. Mam nadzieje,
    że mają
    normalniejsze terminy.

  • 2. Data: 2009-10-18 18:07:15
    Temat: Re: Ekspresowe zdjęcia w empiku
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku.
    >
    > I w ten sposób będe musiał to zamówić w sklepie dla idiotów. Mam nadzieje,
    A nie ma innej alternatywy?
    BTW akurat robiłem odbitki w różnych miejscach, empik nie był najgorszy, ale
    najlepszy też nie, niestety nie ma co oczekiwać, ze np. 10x15 b. do 50 gr
    będą zadowalające.
    Z prostej przyczyny- stosowany papier i chemia -tańsza. (Nie mówię tu o
    żadnych zaprzyjaźnionych labach i ich profilach, kalibracjach monitów etc.-
    po prostu człowieczek idzie z kartą robi za 35 gr, robi gdzie inadziej za
    75gr i...najcześciej ..nie klnie że przepłacił.)

    pozdro
    elm

  • 3. Data: 2009-10-18 18:31:47
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał w wiadomości

    > A nie ma innej alternatywy?
    > BTW akurat robiłem odbitki w różnych miejscach, empik nie był najgorszy,
    > ale najlepszy też nie, niestety nie ma co oczekiwać, ze np. 10x15 b. do
    > 50 gr będą zadowalające.

    No to mnie zmartwiles bo w media markt wyszlo mi jeszcze o polowe taniej.
    Mam
    nadzieje, ze sie to za bardzo na jakosci nie odbije.

    Termin troszke lepszy : wtorek (ten pojutrze).

    Alternatywa moze i jest ale niestety nie bardzo mam czas szukac. Pare stron
    przejrzalem
    i nie spodobala mi sie oferta. Albo podaja dlugie terminy albo odbior w
    dziwnych miejscach.

  • 4. Data: 2009-10-18 18:52:31
    Od: Rob <t...@b...pl>

    bagno pisze:
> [...]
    > przejrzalem
    > i nie spodobala mi sie oferta. Albo podaja dlugie terminy albo odbior w

    ja oddaje do media zawsze, wysyłam im przez net, to jak w południe wyślę
    to wieczorem tego samego dnia mam już odbiór. Jakość jak na jakieś
    pstryki z "imienin cioci" czy czegoś w tym stylu jest wystarczająca :)

  • 5. Data: 2009-10-18 19:26:22
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    bagno pisze:
    > I w ten sposób będe musiał to zamówić w sklepie dla idiotów. Mam nadzieje,
    > że mają
    > normalniejsze terminy.

    W Katowicach u idiotów robią ekspresy w ciągu godziny (czasem nawet 15 minut).
    Całkiem
    przyzwoite nawet są swoją drogą.

    --

    www.suchowski.pl

  • 6. Data: 2009-10-19 04:51:20
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > okazuje, że chodzi o poniedziałek 9 listopada. Dobrze, że chociaż tego
    > roku.

    a jaki format wysyłałeś?

    P.

  • 7. Data: 2009-10-19 06:46:17
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 18 Paź, 20:31, "bagno" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Mam
    > nadzieje, ze sie to za bardzo na jakosci nie odbije.

    spoko, ja zawsze daję do idiotów. Kiedyś sprawdzałem i w pobliskich
    labach (stacjonarnych) w cenach 60-90gr jakość była taka sama, więc
    nie ma co przepłacać :)
    Kiedyś oddałem do fotoprint, to dopiero jest porażka, szkoda tych 25gr
    było.

  • 8. Data: 2009-10-19 06:55:46
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > a jaki format wysyłałeś?

    10x15 i 20x30

    Nie jest to chyba tak duze zeby robic 3 tygodnie.

  • 9. Data: 2009-10-19 07:00:49
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > I w ten sposób będe musiał to zamówić w sklepie dla idiotów. Mam nadzieje,
    > że mają
    > normalniejsze terminy.

    W sklepie dla idiotów robisz praktycznie samemu (przynajmniej w Szczecinie,
    ale sądzę że wszędzie). Problem tylko w tym, że... zresztą poczytaj
    ostrzeżenia ;-). Rozbawił mnie tekst że ze względów technologicznych odbitka
    zawiera ok. 7 % mniej niż to, co przyniosłeś. A na moje oko to te 7 % jest
    chyba z każdego boku, czyli de facto zjada Ci jeszcze więcej... Jeśli się
    zdecydujesz to zabierz "półfabrykaty" i kadruj na miejscu, nie ma sensu
    nosić tam już skadrowanych fotek, bo ktoś może np. stracić czoło albo stopy
    ;-))

  • 10. Data: 2009-10-19 09:39:16
    Od: "bagno" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na miejscu, nie ma sensu nosić tam już skadrowanych fotek, bo ktoś może

    Napisali, ze sa odbioru. Jezeli obcieli chociaz milimetr to ich pozabijam.
    Mam
    zdjecie dokladnie wykadrowane i jak bedzie cokolwiek nie tak to wszystko
    jest do wyrzucenia. Kurde ale mnie zestresowaliscie.