  • 1. Data: 2020-09-22 23:09:00
    Temat: ile kosztuje malowanie auta?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    takie coś wbiłem w google
    no już ich pojebało dziadostwo pierdolone

    https://sowafinansowa.pl/artykuly/ile-kosztuje-malow
    anie-auta/

    Skąd wziąć pieniądze na malowanie auta?

    stąd, pójść do pracy i zarobić kjm.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 2. Data: 2020-09-23 01:04:45
    Temat: Re: ile kosztuje malowanie auta?
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 22 września 2020 16:07:37 UTC-5 użytkownik PiteR napisał:
    > takie coś wbiłem w google
    > no już ich pojebało dziadostwo pierdolone

> [...]

    Ale dali ci choc 50gr za wpis?

    Bo wrzuciles cos zupelnie smieciowego na grupe. I nawet jak cie cos w tym poruszylo
    to nie napisales co. Wiec mam nadzieje ze choc 50gr zarobiles...

  • 3. Data: 2020-09-23 01:10:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6191fe58-1dbc-49df-ab02-941248603254o@googlegr
    oups.com>
    user pisze tak:

    > Ale dali ci choc 50gr za wpis?
    >
    > Bo wrzuciles cos zupelnie smieciowego na grupe. I nawet jak cie
    > cos w tym poruszylo to nie napisales co. Wiec mam nadzieje ze choc
    > 50gr zarobiles...

    nie sraj ogniem

    tej grupy już nie ma

  • 4. Data: 2020-09-23 09:27:39
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-09-22 23:09, PiteR wrote:
    > takie coś wbiłem w google
    > no już ich pojebało dziadostwo pierdolone

> [...]

    Ale przecież to artykuł o pożyczkach, a nie o malowaniu samochodu.

  • 5. Data: 2020-09-23 10:33:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/09/2020 08:27, Uncle Pete wrote:

    anie-auta/

    > Ale przecież to artykuł o pożyczkach, a nie o malowaniu samochodu.

    Pozyczce na malowanie auta.

  • 6. Data: 2020-09-23 20:50:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.09.2020 o 23:09, PiteR pisze:
    > takie coś wbiłem w google
    > no już ich pojebało dziadostwo pierdolone

> [...]
    po co malować auto? Za wspomniane 9 tyś kupisz 10 letnie auto w którym
    jeszcze działa klimatyzacja. Czego chcieć więcej do przemieszczania
    tyłka z punktu a do b?
    A jeśli AUTO jest Twoim hobby, to wypadało by mieć garaż, dłubać coś
    samemu albo tak jak napisałeś zapierdzielać w robocie aby zarobić
    pieniądze i oddać je lakiernikowi. Jest jeszcze inne rozwiązanie. za
    ułamek tych pieniędzy kupić farbę, kompresor, pistolet i samemu
    polakierować. nie święci garnki lepią.
    ToMasz

  • 7. Data: 2020-09-23 21:03:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Rozwiązaniem w takiej podbramkowej sytuacji może być pożyczka pozabankowa."

    Gdzie Ty łazisz i jeszcze to linkujesz.

    A może jesteś właśnie spamerem?

    Sorry ;-)

  • 8. Data: 2020-09-23 23:45:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f6af8ea$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uncle Pete pisze tak:

    anie-auta/

    > Ale przecież to artykuł o pożyczkach, a nie o malowaniu samochodu.

    Kozojebcy porobili szablony i generują www. Teraz co nie szukasz w
    google to wyskakuje chwilówka, na zęby, na wakacje, na tornister,
    na kafelki, na zesrał się kot na rzadko :)

  • 9. Data: 2020-09-26 08:30:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-09-22 o 23:09, PiteR pisze:
    > takie coś wbiłem w google
    > no już ich pojebało dziadostwo pierdolone

> [...]

    Że niby jako naganiacz na chwilówki?

    Wolałbym z głodu przymierać lub łopatą rowy kopać niż się tak upodlić.

  • 10. Data: 2020-09-26 08:31:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-09-23 o 01:10, PiteR pisze:
    > in <news:6191fe58-1dbc-49df-ab02-941248603254o@googlegr