  • 1. Data: 2009-03-12 20:43:23
    Temat: inteligentny dom - poszukiwana strona
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    witam !

    poszukuję strony www podawanej na grupie gdzie mozna było pooglądać "klocki"
    pozwalające na budowę id. moduły wyglądały na "samoróbkę" - był to jakiś
    otwarty projekt. szukam już dłuższa chwilę, ale wylatują same oferty firm -
    namnożyło się ich dośc dużo.
    pomożecie ?

    --
    VSS http://vss.pl

  • 2. Data: 2009-03-12 20:52:17
    Temat: Re: inteligentny dom - poszukiwana strona
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jakiś otwarty projekt. szukam już dłuższa chwilę, ale wylatują same
    > oferty firm - namnożyło się ich dośc dużo.

    Projekt chyba "półotwarty" - HAPCAN.
    -
    Dus

  • 3. Data: 2009-03-12 20:56:06
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    Dus wrote:
    > Projekt chyba "półotwarty" - HAPCAN.

    podobny ale to nie to,tym nie mniej pooglądam

    --
    VSS http://vss.pl

  • 4. Data: 2009-03-12 21:10:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > to jakiś otwarty projekt. szukam już dłuższa chwilę, ale wylatują same
    > oferty firm - namnożyło się ich dośc dużo.

    Stopka u T.M.F.
    http://idom.wizzard.one.pl
    Nie wiem czemu ale teraz sie nie laduje

  • 5. Data: 2009-03-12 22:00:45
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    Ghost wrote:
    > Stopka u T.M.F.
    > http://idom.wizzard.one.pl
    > Nie wiem czemu ale teraz sie nie laduje

    to je to! kopia z googli potwierdza, ze to jest ta strona. dziękuję.

    --
    VSS http://vss.pl

  • 6. Data: 2009-03-13 09:15:14
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    VSS pisze:

    > to je to! kopia z googli potwierdza, ze to jest ta strona. dziękuję.

    Przy czym jesli chcesz czegos konkretnego to pisz na priva, bo z braku
    czasu strona nie odzwierciedla postepu prac :)

  • 7. Data: 2009-03-13 15:51:18
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości:

    > Przy czym jesli chcesz czegos konkretnego to pisz na priva, bo z braku
    > czasu strona nie odzwierciedla postepu prac :)

    OK, poczytam, zbuduje coś, będe atakował. Mam tylko jedno pytanie: Czy
    powstała jakaś aplikacja lub jednostka centralna sterująca tym wszystkim ??

    --
    VSS
    kilka drobiazgów do sprzedania:

  • 8. Data: 2009-03-13 19:53:33
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    VSS pisze:

    > OK, poczytam, zbuduje coś, będe atakował. Mam tylko jedno pytanie: Czy
    > powstała jakaś aplikacja lub jednostka centralna sterująca tym wszystkim ??

    Tak. W repozytorium SVN znajdziesz. Schemat i reszta jesli cie
    interesuje to na priv.