  • 11. Data: 2020-05-19 15:59:54
    Temat: Re: jak ktos czeka na nowego Golfa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:ra0mas$145$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 19-05-2020 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    >Nie zawsze aktualizacja oznacza rozwiązywanie wykrytych problemów.
    >W Tesli to często nowe funkcjonalności, o których nikt jeszcze nawet
    >nie myślał gdy auto wyjeżdżało z fabryki.

    >Wolisz mieć jakąś nową, dodatkową funkcję w aucie, czy niekoniecznie?

    A ta nowa funkcja to co by to mialo konkretnie byc ?

    Bo u siebie:
    -ulepszylbym troche automat pracy wycieraczek,
    -w radiu dodalbym kanalow programowanych,
    -radio powinno czytac plyty DVD a nie tylko CD,
    -wspolpraca z dwoma telefonami by sie przydala.

    I co jeszcze mieliby ulepszyc softwareowo, , tak, zeby z tego nie bylo
    wiecej szkody niz pozytku ?
    Ale moze Tesla ma wiecej komputerow i bardziej podatna, np da sie ja
    ulepszyc, zeby nie wjezdzala sama pod ciezarowki :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-05-19 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Ale moze Tesla ma wiecej komputerow i bardziej podatna, np da sie ja
    > ulepszyc, zeby nie wjezdzala sama pod ciezarowki :-)

    Troche takich spraw by sie znalazło.
    W moim aucie moge otworzyc osobno przód, osobno tył (pake), ale nie moge
    zamknac tylko tyłu albo zaknac tylko przodu. Nijak nie moge zrozumiec
    dlaczego tak jest.

    W reanult master jest fajna funkcja ze wyłączenie auta nie wyłacza radia.
    Robi to dopiero otwarcie drzwi pasazera. ale jak juz te drzwi otworze to
    nie włącze radia bez kluczyka.
    W ducato radio wyłącza sie razem z wyłaczeniem zpałonu.
    Ale moge sobie je ponownie właczyc kiedy chce.

    Chetnie połaczyłbym obie funkcjonalnosci.

    W ducato mam mozliwośc przeliczania trasy spalania dla dwóch róznych
    dystansów. Fajne.
    W masterze tylko jeden.

    A to wszystko w prostym aucie.
    W takiej tesli to pewnie mozliwości sa duzo bardziej rozbudowane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 13. Data: 2020-05-19 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > nie myślał gdy auto wyjeżdżało z fabryki.
    >
    > Wolisz mieć jakąś nową, dodatkową funkcję w aucie, czy

    Wole miec nowa.
    Ale nie ufam ze w miedzyczasie nie zepsuja jakiejs starej. ;-D

    Ale masz racje - jeżeli to ulepszenia a nie błędy krytyczne to moja
    wypowiedz moge uznac za lekko zartobliwa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 14. Data: 2020-05-19 19:52:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2020 o 15:59, J.F. pisze:

    > A ta nowa funkcja to co by to mialo konkretnie byc ?

    Nie śledzę aż tak blogów o tej tematyce żeby Ci w jednym zdaniu
    odpowiedzieć, co tam Tesla dodawała, ale poczytaj w necie, opisów jest
    pełno.

    Ale np. - nie kupiłeś autopilota, ale chcesz go mieć - płacisz i jutro masz.
    Ja np. w swoim hultaju chętnie przyjąłbym tempomat aktywny czy asystenta
    hamowania, przed którymi bardzo się bronią...

    > I co jeszcze mieliby ulepszyc softwareowo, , tak, zeby z tego nie bylo
    > wiecej szkody niz pozytku ?

    Generalnie Tesla to komputer na kołach, który praktycznie sam steruje
    całym samochodem, więc naprawdę sporo można ulepszyć.
    Choćby wspomnianą dostępną dla użytkownika pojemność baterii.

    > Ale moze Tesla ma wiecej komputerow i bardziej podatna, np da sie ja
    > ulepszyc, zeby nie wjezdzala sama pod ciezarowki :-)

    Na przykład.
    Przy czym pierwsze nie wjeżdżały, bo w ogóle nie miały takich funkcji w
    sofcie.

  • 15. Data: 2020-05-19 19:56:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2020 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Wole miec nowa.
    > Ale nie ufam ze w miedzyczasie nie zepsuja jakiejs starej. ;-D

    Tej pewności nigdy nie masz - programy piszą ludzie.
    Wiem z autopsji. ;-)

    > Ale masz racje - jeżeli to ulepszenia a nie błędy krytyczne to moja
    > wypowiedz moge uznac za lekko zartobliwa.

    Błędy też - w jeżdżącym komputerze muszą jakieś bugi wychodzić.
    Choć jeśli chodzi o testowanie, oni i tak są daleko przed innymi.

    Jak kupujesz coś z Renault, to od razu wiesz, że dostajesz wersję beta
    samochodu, do samodzielnego testowania.
    Tyle że nikt Ci za to nie zapłaci, ani najczęściej nie usunie
    znalezionych problemów, o darmowej wymianie na pełnosprawny egzemplarz
    nie wspominając....

  • 16. Data: 2020-05-19 23:20:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-19 14:57, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > -- tego tylko wniosek, ze Tesla wypuscila kompletnie niesprawdzone auto :-)
    >
    > to sie continuous improvement, w dzisiejszych czasach standard

    Jaki standard?

    Ja tam nie słyszałem by w poważnych zastosowaniach ktoś po prostu
    wgrywał sobie nowe oprogramowanie, które akurat spłodzi. Systemy są
    testowane pod kątem safety i zabezpieczane pod kątem security. Proces
    przygotowania nowego rozwiązania zajmuje np rok. Chyba o jakichś
    zabawkach myślisz.

  • 17. Data: 2020-05-19 23:30:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-19 19:56, Cavallino wrote:

> [...]
    > Tyle że nikt Ci za to nie zapłaci, ani najczęściej nie usunie
    > znalezionych problemów, o darmowej wymianie na pełnosprawny egzemplarz

    Czemu ja nie mam z nimi żadnych problemów? W zasadzie z żadną marką nie
    miałem. Podjrzewam, że właśnie dlatego, że nim je wypuścili na rynek,
    dobrze je pretestowali tak, by nie trzeba było ich "ciągle poprawiać".

  • 18. Data: 2020-05-19 23:31:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-19 15:18, Cavallino wrote:

> [...]
    > myślał gdy auto wyjeżdżało z fabryki.
    >
    > Wolisz mieć jakąś nową, dodatkową funkcję w aucie, czy niekoniecznie?

    120 nowych funkcji? Tyle nie jestem w stanie wymyśleć.