  • 1. Data: 2009-01-27 19:08:49
    Temat: jak odinstalować (oporny) program?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Niby banalna sprawa. Otóż chciałem sobie zainstalować nową wersję
    oprogramowania (mam zainstalowaną wcześniejszą wersję).

    Ww. program widać w panelu sterowania (programy i funkcje), jednak po
    odpaleniu opcji "Odinstaluj" pokazuje się komunikat: "Ta akcja jest
    prawidłowa tylko dla programów, które są zainstalowane" i koniec tematu. ;-(

    Jednak soft jest zainstalowany, gdyż mogę z niego korzystać.
    Deinstalacja nie jest również możliwa w przypadku próby odinstalowania
    plikiem deinstalacyjnym (znajduje się w katalogu, w którym jest
    zainstalowany program).

    W jaki sposób mogę się pozbyć (odinstalować) soft, którego nie chcę, a
    którego nie można odinstalować w tradycyjny sposób?

    Zainstalowany OS to Vista!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-01-27 21:44:14
    Temat: Re: jak odinstalować (oporny) program?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <glnm44$s8p$1@opal.icpnet.pl>, RobertS napisał(a):

    > Niby banalna sprawa. Otóż chciałem sobie zainstalować nową wersję
    > oprogramowania (mam zainstalowaną wcześniejszą wersję).

    Niestety nie da się nic poradzić, skoro nazwa programu jest pilnie
    strzeżoną tajemnicą.

    > W jaki sposób mogę się pozbyć (odinstalować) soft, którego nie chcę, a
    > którego nie można odinstalować w tradycyjny sposób?

    Skontaktować się z producentem tegoż programu.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-01-27 21:55:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Niestety nie da się nic poradzić, skoro nazwa programu jest pilnie
    > strzeżoną tajemnicą.

    > Skontaktować się z producentem tegoż programu.
    >
    > Jacek

    tym programem był Nero, ale sprawa już opanowana, usunąłem pliki,
    wyczyściłem rejestr i dało się ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-01-27 22:01:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.01.2009 20:08, RobertS pisze:
    > Niby banalna sprawa. Otóż chciałem sobie zainstalować nową wersję
    > oprogramowania (mam zainstalowaną wcześniejszą wersję).

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-01-31 20:11:24
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik RobertS <bob75@xpostxpl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > odpaleniu opcji "Odinstaluj" pokazuje się komunikat: "Ta akcja jest
    > prawidłowa tylko dla programów, które są zainstalowane" i koniec tematu. ;-(

    "Program deinstalacyjny, ale "po..."" na pl.comp.nowe-programy:
    http://groups.google.com/group/pl.comp.nowe-programy
    /browse_thread/thread/ed5e8298ea8b440b
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info