  • 1. Data: 2011-01-26 21:18:40
    Temat: jaka torba do D90 18-105 ? (przegroda na dodatkowy obiektyw lub lampę)
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Warunek: nie byt duża aby nie ograniczała ruchów (wąska?), aparat może być
    obiektywem w dół lub na leżąco, dodatkowa kieszeń/komora na lampę błyskową i
    lub obiektyw.
    Zależy mi na wygodzie gdy noszę dodatkowo plecak, aparat musi mieć trochę
    luzu aby nie wciskać na siłę z owiniętym paskiem i odwróconym tulipanem i
    nie wyskoczył z torby przy większym bujnięciu.

  • 2. Data: 2011-01-26 23:56:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 22:18, . pisze:
> [...]
    > luzu aby nie wciskać na siłę z owiniętym paskiem i odwróconym tulipanem i
    > nie wyskoczył z torby przy większym bujnięciu.

    Fajne różne torby i futerały są w EURO. Wczoraj kupiłam sobie pokrowiec
    (coś ala kosmetyczka na kamerkę z suwakiem) do aparatu. Za 29 zł.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-27 08:39:48
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 26 Sty, 22:18,
    "
    ."
    <n...@m...pl> wrote:
> [...]
    > luzu aby nie wciskać na siłę z owiniętym paskiem i odwróconym tulipanem i
    > nie wyskoczył z torby przy większym bujnięciu.

    Ja używam Kata T-212. Świetna torba jeśli chodzi o szybki dostęp do
    sprzętu i długie noszenie sprzętu podczas wędrówek (przetestowane w
    Tatrach, Alpach, Beskidach itp.). Mieści lustro z podpietym obiektywem
    + dodatkowy obiektyw + akcesoria. Można "upchać" na upartego jeszcze
    lampę. Są też 2 większe modele.

    Jedyna wada: brak pokrowca przeciwdeszczowego. No i dziwnie się z tym
    wygląda w mieście :)

    Pozdrawiam, Tomasz
    http://www.tomaszworek.com/

  • 4. Data: 2011-01-27 11:54:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-26 22:18:40 +0100, "

    ." <n...@m...pl> said:

> [...]
    > trochę luzu aby nie wciskać na siłę z owiniętym paskiem i odwróconym
    > tulipanem i nie wyskoczył z torby przy większym bujnięciu.

    Tamrac Velocity x7. Chciałem coś znacznie droższego, przypadkiem wpadł
    mi w łapy i zachwycił. Ma drobne mankamenty (jednokierunkowy suwak,
    pokurwiałe gospodarowanie przestrzenią, brak jeszcze z jednej kieszonki
    na duperelki), ale poza tym jest świetny i tani jak barszcz.

    de Fresz

  • 5. Data: 2011-01-27 23:31:52
    Od: adal <a...@a...eu>

    W dniu 2011-01-27 12:54, de Fresz pisze:

> [...]
    > pokurwiałe gospodarowanie przestrzenią, brak jeszcze z jednej kieszonki
    > na duperelki), ale poza tym jest świetny i tani jak barszcz.

    Ja do D90 i obiektywów oraz innych dupereli i gadżetów mam Kata DC 445
    Jest pojemna i dobrze zabezpiecza delikatny sprzęt. Ta torba ma
    pokrowiec p-deszczowy. Klapa główna torby otwierana jest od wewnątrz
    czyli ryzyko wypadnięcia sprzętu zostało znacząco zminimalizowane.
    Tania nie jest zapłaciłem za nią 180 zł.
    http://www.youtube.com/watch?v=pugrZfiWSx8

  • 6. Data: 2011-01-28 07:07:21
    Od: "elm" <e...@j...pl>

    Użytkownik "
    ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > luzu aby nie wciskać na siłę z owiniętym paskiem i odwróconym tulipanem i
    > nie wyskoczył z torby przy większym bujnięciu.

    Osobscie uzywam Lowepro NOVA 180 AW, w zeszlym roku kupowalem, cena byla
    zdecydowanie nizsza niz teraz.

    pzdr

  • 7. Data: 2011-01-28 07:11:13
    Od: "elm" <e...@j...pl>

    Użytkownik "elm" <e...@j...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    >

    > Osobscie uzywam Lowepro NOVA 180 AW, w zeszlym roku kupowalem, cena byla
    > zdecydowanie nizsza niz teraz.
    >
    > pzdr

    BLAD, mialo byv NOVA 170 AW

    :)

  • 8. Data: 2011-01-28 09:11:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-28 00:31:52 +0100, adal <a...@a...eu> said:

    > Tania nie jest zapłaciłem za nią 180 zł.

    To zdanie jest oksymoronem. 180 zł za torbę fotograficzną o przyzwoitej
    jakości to bardzo tanio.

    de Fresz

  • 9. Data: 2011-01-28 19:44:54
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]
    > Tatrach, Alpach, Beskidach itp.). Mieści lustro z podpietym obiektywem
    > + dodatkowy obiektyw + akcesoria. Można "upchać" na upartego jeszcze

    Fajna ale za droga i zbyt krępująca, szczególnie gdy masz z tyły plecak z 3
    litrami wody + graty :) chodzi o ilość szerokich pasków na sobie...

  • 10. Data: 2011-01-28 19:48:10

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pokurwiałe gospodarowanie przestrzenią, brak jeszcze z jednej kieszonki na
    > duperelki), ale poza tym jest świetny i tani jak barszcz.

    Fajna ale czy zmieści mi się obiektyw i lampa ? podoba mi się kształt