  • 11. Data: 2011-01-28 19:51:39
    Temat: Re: jaka torba do D90 18-105 ? (przegroda na dodatkowy obiektyw lub lampę)
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "adal" <a...@a...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d420062$0$2503$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Ja do D90 i obiektywów oraz innych dupereli i gadżetów mam Kata DC 445
    > Jest pojemna i dobrze zabezpiecza delikatny sprzęt. Ta torba ma pokrowiec
    > p-deszczowy. Klapa główna torby otwierana jest od wewnątrz czyli ryzyko
    > wypadnięcia sprzętu zostało znacząco zminimalizowane.
    > Tania nie jest zapłaciłem za nią 180 zł.
    > http://www.youtube.com/watch?v=pugrZfiWSx8

    Wygląda fajnie ale musial bym pomacac zazwyczaj noszę plecak wypchany wodą,
    majta mi się mała torba na aparat w kształcie
    "V" i ciężki aparat na szyi .. szukam kompromisu :)

  • 12. Data: 2011-01-28 21:00:01
    Od: "de Fresz" <d...@N...gazeta.pl>

    > Fajna ale czy zmieści mi się obiektyw i lampa ? podoba mi się kształt

    Mi się mieści, ale może Ty masz jakieś specjalne wersje... ;-)
    Do tej dość niepozornej torby wchodzą:
    v1. D90 z założonym 18-105 z odwróconym tulipanem + 50/1,8 + (i tu
    zamiennie): 70-300 lub 10-20 lub Sigma 530DG-S (a to duża lampa) i jeszcze
    nad/pod 50 dałoby się upchać jakiś pierścionki.
    v2. D90 z założonym 18-105 z odwróconym tulipanem + 10-20 (bez tulipana) +
    70-300 (ale jest już ciaaaasno, trochę lepiej jak ten też bez tulipana).

    --
    Pozdro
    deF

  • 13. Data: 2011-02-11 22:14:20
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "elm" <e...@j...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    >

    > Osobscie uzywam Lowepro NOVA 180 AW, w zeszlym roku kupowalem, cena byla
    > zdecydowanie nizsza niz teraz.

    Fajna torba tylko martwię się jej wymiarami.... rozumiem że aparat kolbą w
    dół ale czy między puszką, obiektywem a spodem zmieści się lampa błyskowa ??
    na razie wstępnie wybrałem SafepaQ CITY 100 jest wystarczająco duża i wydaje
    się być porządna, napisz cos o tym twoim modelu, jaki masz parat jaki
    obiektyw i czy sięwszystko mieści..
    Ja zakładam że z łatwością bez upychania wyjmę szybko aparat który będzie
    mieć na stałe założony tulipan (z puszką i obiektywem ma 18,7 cm) i go tam
    schowam, torba ma mieć małe wymiary aby nie majtać się gdy mam dodatkowo
    plecak z piciem.