  • 1. Data: 2009-08-16 12:12:29
    Temat: jaki głośnik do mp3 playera
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukałem jakiegoś w małych rozmiarach
    wyszło że najlpeszy będzie głośnik z komórki
    tylko teraz jest masa
    http://allegro.pl/19292.html
    szukam najgłośniejszego, tylko żeby grał a nie brzęczał tylko

    mam nokię 6300 gra ładnie, ale słucham sobie
    i mi rozładowuje komórkę i jak trzeba zadzwonić to lipa

    a może innym tropem, jakiś player z głośnikiem wbudowanym
    lub nawet komórka poniżej 100zł na karty miniSD
    ale coś mniejszego niż 6300, najlepiej o połowę

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-08-16 23:03:28
    Temat: Re: jaki głośnik do mp3 playera
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub nawet komórka poniżej 100zł na karty miniSD
    > ale coś mniejszego niż 6300, najlepiej o połowę

    a moze cos takiego?
    http://pl.europe.creative.com/products/product.asp?c
    ategory=4&subcategory=29&product=14061
    nie jest super male ale gra calkiem fajnie i w podrozy spisuje sie swietnie

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 3. Data: 2009-08-18 16:55:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ategory=4&subcategory=29&product=14061
    > nie jest super male ale gra calkiem fajnie i w podrozy spisuje sie

    to zdecydowanie za duże
    moim pierwotnym celem było przyczepienie tego do przenośnej drukarki
    http://www.polhit.com.pl/voyager/pr_vyg2000.html, tak by nie przeszkadzało,
    prawie nic nie ważyło, max 15cm szerokości i 9cm wysokości, grubość raczej
    nie więcej niż 1cm
    chociaż przy głośniku z komórki możnaby się pokusić o montaż wewnętrz
    obudowy