  • 1. Data: 2009-08-16 09:44:10
    Temat: Kamery kopułkowe
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Mam taką kamerę kopułkową kolorową w której przetwornik obrazu jest
    chyba 16 pinowy i jest obudowany kilkoma układami SMD 48pinowymi. Nie
    jest to typowa kamera mini z przetwornikiem zintegrowanym.
    Czy ma z Was ktoś schemat podobnego rozwiązania. Problem ma, w tym, że
    jak mi sie nagrzeje jeden układ 3 pinowy podobny do tranzystora (tyle
    co mogę odczytać to I8338), choć po oznaczeniu na to nie wygląda
    nagrzeje to pojawiają mi się na obrazie białe punkty. Po ochłodzeniu
    znika i znowy po ograniu się pojawia i nie wiem co to jest.

  • 2. Data: 2009-08-16 13:15:43
    Temat: Re: Kamery kopułkowe
    Od: "bujnos" <b...@b...biz>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    na 90% stabilizator. zasilasz ją pewnie 12v, układ pracuje na 5 i bierze ok
    100m, ergo prawie 1W mały smdziak przerabia w ciepełko

  • 3. Data: 2009-08-16 13:52:25
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Wymieniłem stabilizator na zewnętrzni i przypiołem do radiatora i
    dalej jest tak samo, czyli te kropki oraz dalej grzeje się ten dziwny
    układ, który nie wiem czym jest?

  • 4. Data: 2009-08-16 17:49:25
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "bujnos" <b...@b...biz> napisał w wiadomości
    > na 90% stabilizator. zasilasz ją pewnie 12v, układ pracuje na 5 i bierze
    > ok 100m, ergo prawie 1W mały smdziak przerabia w ciepełko

    Eee tam. W tym sprzęcie już od dawna stosuje się przetwornice step down a
    nie siakieś stabilizatory.

    Marek

  • 5. Data: 2009-08-17 11:25:23
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    To ciekawe skąd się wziął tam stabilizator SM 78L05?

  • 6. Data: 2009-08-17 12:11:00
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >To ciekawe skąd się wziął tam stabilizator SM 78L05?

    W takim razie ta kamera to zabawka.

    Marek

    4341 (20090817) __________

    4343 (20090817) __________