  • 11. Data: 2009-05-28 12:36:12
    Temat: Re: jaki motor jest najlepszy?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    dawid wydusił z siebie te słowy:

    > jaki motor jest najlepszy?

    mój

  • 12. Data: 2009-05-28 12:40:48
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    >> Mój, ale nie jest na sprzedaż.
    > Nie bo moj, a moj jest na sprzedaz :)

    Sam sobie zaprzeczasz, Sprzedajesz, bo szukasz lepszego, więc nie masz
    najlepszego.

  • 13. Data: 2009-05-28 12:55:57
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Niebieski...

  • 14. Data: 2009-05-28 13:01:24
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 28 May, 12:25, "dawid" <k...@o...eu> wrote:
    > jaki motor jest najlepszy?

    drewniany

  • 15. Data: 2009-05-28 13:13:04
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Niebieski...
    No to naprawde wychodzi, ze moj.
    Moj i niebieski :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 16. Data: 2009-05-28 13:14:38
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sam sobie zaprzeczasz, Sprzedajesz, bo szukasz lepszego, więc nie masz
    > najlepszego.
    A wcale bo nie. Sprzedaje, bo chce sie lepszoscia podzielic z innymi. Teraz
    chce miec jakis gorszy, np zx9r.
    ;P

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 17. Data: 2009-05-28 13:47:14
    Od: fv <f...@c...com>

    dawid wrote:
    > jaki motor jest najlepszy?

    Ten na którego uda ci się wyrwać najlepszego lachona.

    Musiałem... ;-)
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 18. Data: 2009-05-28 18:02:23
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:
    > No to naprawde wychodzi, ze moj.
    > Moj i niebieski :)

    No przeciez wiem, bo widzialem przed paciakiem jeszcze..... dawno to
    bylo...., ale bylo...

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 19. Data: 2009-05-29 15:56:17
    Od: a...@d...pl

    On May 28, 1:25 pm, "dawid" <k...@o...eu> wrote:
    > jaki motor jest najlepszy?