  • 11. Data: 2010-02-24 09:14:30
    Temat: Re: jazda bez paska alternatora
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > TO nie Warszawa z pompa wody napędzaną pakiem.

    No-no! Almera też ma pompę wody na pasku z alternatorem:)
    Dzięki temu, zresztą zaoszczędziłem ostatnio na wymianie pompy,
    zporo mniej pracy:)

    grzech
    nyska

  • 12. Data: 2010-02-24 10:21:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl> writes:

    > Uwazaj z takimi radami, bo ktos to wezmie za aksjomat i skonczy z klopsem.
    > Japonce i koreance bardzo czesto mają pompę wody na tym samym pasku,
    > co alternator i to rozwiazanie jest całkiem logiczne.

    Ale 1/2 kilometra do najbliższego warsztatu to chyba bez pompy wody
    się dojedzie?

    MJ

  • 13. Data: 2010-02-24 10:55:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P pisze:
    > Witam
    > Czy podjechanie do warsztatu - jakieś pół kilometra - bez paska
    > alternatora - jest dopuszczalne? Pękł, a nie wiem, czy sam jestem w stanie
    > go wymienić, w citroenie saxo.

    nic nie powinno się stać, nie wiem jak jest w saxo, ale warto by
    zobaczyć, czy gdzieś się pasek nie wciął żeby się w rozrząd nie wkręcił.
    Jednak jeśli to tylko 500m to lepiej kogoś poprosić i go pchnąć :)

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-02-24 16:19:30
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-02-23 23:56, Hants pisze:
> [...]
    > Japonce i koreance bardzo czesto mają pompę wody na tym samym pasku, co
    > alternator i to rozwiazanie jest całkiem logiczne.

    Jeśli by się ktoś pytał o samochód, którego nie znam to bym się nie
    wypowiadał.
    A ponieważ wiem jak jest w Saxo-fonie i we większości innych aut PSA to
    mogłem to powiedzieć autorytatywnie.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 15. Data: 2010-02-24 16:31:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A akumulator sprawny tylko nieduży (45Ah) i było -10C.

    i tu masz powod:) ja latalem tak w lecie
    mooooze wczesna jesien - cieplo bylo napewno