  • 1. Data: 2010-02-23 16:11:27
    Temat: klepiący popychacz
    Od: McRella <j...@m...eu>

    czym uciszyć klepiący popychacz zaworu, pacjent 13 letnie espero 1.5 16v
    słyszałem o jakichś dodatkach do oleju, pytanie skierowane do ludzi
    którzy coś takiego stosowali. Wiem, że można to naprawić w warsztacie,
    ale nie o to chodzi...

  • 2. Data: 2010-02-23 16:14:29
    Temat: Re: klepiący popychacz
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    McRella pisze:
> [...]
    > słyszałem o jakichś dodatkach do oleju, pytanie skierowane do ludzi
    > którzy coś takiego stosowali. Wiem, że można to naprawić w warsztacie,

    Skasować nadmierny luz? Ew. jeśli popychacz jest hydrauliczny - wymienić.
    Można też nie uruchamiać silnika ;)

  • 3. Data: 2010-02-23 16:16:57
    Od: McRella <j...@m...eu>

    JanuSz pisze:

    > Skasować nadmierny luz? Ew. jeśli popychacz jest hydrauliczny - wymienić.
    > Można też nie uruchamiać silnika ;)

    tak, pewnie że jest hydrauliczny ;)
    tylko czy koszty wymiany nie przewyższa wartości auta :D ??

  • 4. Data: 2010-02-23 16:29:52
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    McRella pisze:
    > tak, pewnie że jest hydrauliczny ;)
    > tylko czy koszty wymiany nie przewyższa wartości auta :D ??

    za szklanki do golfa 1.6 abu płaciłem coś ok 200zł za komplet, do tego
    uszczelniacze, kilka godzin wolnego czasu i heya, nie wydaje mi się aby
    do daewoo były droższe. Jak się coś psuje to się naprawia a nie
    druciarstwo uprawia.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-02-23 16:36:35
    Od: McRella <j...@m...eu>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > uszczelniacze, kilka godzin wolnego czasu i heya, nie wydaje mi się aby
    > do daewoo były droższe. Jak się coś psuje to się naprawia a nie

    masz rację, dolewanie jakiegoś g do oleju wydatek i zero gwarancji na
    poprawę

  • 6. Data: 2010-02-23 16:41:55
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    JanuSz wrote:

    > Skasować nadmierny luz? Ew. jeśli popychacz jest hydrauliczny -
    > wymienić. Można też nie uruchamiać silnika ;)

    Ale kupujący może chcieć uruchomić ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2010-02-23 17:44:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "McRella" <j...@m...eu> wrote in message

    > tak, pewnie że jest hydrauliczny ;)
    > tylko czy koszty wymiany nie przewyższa wartości auta :D ??

    No i czy tak latwo stwierdzic, ktory klepie bez wymiany wszystkich 16? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-02-23 17:56:02
    Od: McRella <j...@m...eu>

    Massai pisze:
    . Można też nie uruchamiać silnika ;)

    > Ale kupujący może chcieć uruchomić ;-)

    hehe, domyśliłeś się :D

  • 9. Data: 2010-02-23 21:20:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    McRella pisze:

    > hehe, domyśliłeś się :D

    Z takim podejsciem, to mozna ci chyba zyczyc padliny "podrasowanej" w
    podobny sposob przez poprzedniego wlasciciela.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 10. Data: 2010-02-23 22:10:40
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    McRella pisze:
> [...]
    > słyszałem o jakichś dodatkach do oleju, pytanie skierowane do ludzi
    > którzy coś takiego stosowali. Wiem, że można to naprawić w warsztacie,

    Ja stosowałem preparat Liqui Moly do popychaczy w Carismie GDI - nie nie
    pomogło. Ludziom na forum pomaga na 3-4 tys. Ceramizer, potem problem
    powraca.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin