  • 1. Data: 2010-02-23 15:31:55
    Temat: skrzynia biegów Multipla a Bravo/a
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Czy potrafi ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć
    że skrzynia biegów w Multipli jest taka sama jak w Bravo/a?
    Mowa o silniku benzynowym 1,6 16V z 1999 roku.

    pozdr
    Michal

  • 2. Data: 2010-02-23 16:01:36
    Temat: Re: skrzynia biegów Multipla a Bravo/a
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    me-how pisze:
    > Czy potrafi ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć
    > że skrzynia biegów w Multipli jest taka sama jak w Bravo/a?
    > Mowa o silniku benzynowym 1,6 16V z 1999 roku.

    Jest spore prawdopodobieństwo, że jest taka sama, a powinna być inna
    chociażby z racji masy i gabarytów samochodu.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-02-23 17:27:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:
    > Jest spore prawdopodobieństwo, że jest taka sama, a powinna być inna
    > chociażby z racji masy i gabarytów samochodu.

    Nie ma to jak "konkretna" odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-02-23 20:14:40
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "me-how" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Czy potrafi ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć
    > że skrzynia biegów w Multipli jest taka sama jak w Bravo/a?
    > Mowa o silniku benzynowym 1,6 16V z 1999 roku.

    Szanowny Kolego pod tym linkiem:
    http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=14694
    znajdziesz aktualne linki do wyszukiwarki części FIAT-a

    po polsku to będzie ten link:
    http://www.spangerum.com:7080/navi?COUNTRY=023&DRIVE
    =S&ALL_FIG=0&LANGUAGE=6&PREVIOUS_KEY=SETUP&ALL_LIST_
    PART=0&SB_CODE=-1&KEY=STARTUP&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=
    SP&WINDOW_ID=1&GUI_LANG=6&RMODE=

    Można wprowadzić nr VIN, albo wybrać wersję i rocznik.
    Bez problemu znajdziesz numery fabryczne każdej części Fiata.

  • 5. Data: 2010-02-23 22:05:33
    Od: me-how <m...@p...fm>

    srnietana pisze:

    > Można wprowadzić nr VIN, albo wybrać wersję i rocznik.
    > Bez problemu znajdziesz numery fabryczne każdej części Fiata.

    dzięki, vin multipli mam, od bravo też się zdobędzie

    jak coś znajdę dam znać

    M.