  • 1. Data: 2010-02-23 17:33:34
    Temat: Legnum VR4 i przekładka?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Czołem
    Takie zapytanie mam.
    Orientuje się ktoś czy w miarę humanitarny sposób przełożyć
    japońską/agielską wersję Gallanta VR4 na nasza stronę?
    Np. kupuję legnum-a VR4 i gallanta europejczyka i przekładam całość w miarę
    plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać turbiny na 1
    dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 2. Data: 2010-02-23 17:50:30
    Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Lewis pisze:

> [...]
    > miarę plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać
    > turbiny na 1 dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.

    Nie trzeba nic ciac, wszystko sie miesci. Jedyny problem to maglownica,
    bo w EU nie dostaniesz dobrej. Okazuje sie, ze w US mozna kupic i nic
    nie trzeba przerabiac. W PL juz jeden taki jezdzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 3. Data: 2010-02-23 17:55:12
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hm10ou$oat$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie trzeba nic ciac, wszystko sie miesci. Jedyny problem to maglownica, bo
    > w EU nie dostaniesz dobrej. Okazuje sie, ze w US mozna kupic i nic nie
    > trzeba przerabiac. W PL juz jeden taki jezdzi.

    Z tego co się orientowałem to 3 takie jeżdzą.
    Ogólnie znalazłem VR za circa 18kzł z 2001 roku, a na litwie mam ładnego
    dawcę na wnętrze za 6kzł (całe auto jeżdzące) resztę sprzedać na części może
    wyjdzie na zero.
    Więc zostanie kupić sama maglownicę od GTZ z USA?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-02-23 17:58:10
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Lewis pisze:

> [...]
    > może wyjdzie na zero.
    > Więc zostanie kupić sama maglownicę od GTZ z USA?

    Tylko maglownice od Galanta na rynek US, no i trzeba wywalic
    katalizator, bo sie nie miesci. A tak to plug'n'play.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-02-23 22:18:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    Popytaj tutaj:
    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-02-23 22:30:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2010-02-24 14:13:23
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/

    Już śledziłem te fora.
    Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W sensie
    stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-02-24 14:16:40
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W
    > sensie stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...

    *AWD
    Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych
    seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-02-24 16:23:44
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm38s3$hsc$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > *AWD
    > Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych
    > seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...

    Rzezba. mimo wszystko lepiej wziac VR-4 i dawce.
    Jedyny fuckup to sciana grodziowa ktora nie jest symetryczna-prawie udaje
    sie przelozyc za wyjatkiem mechanizmu wycieraczek gdzie albo montuje sie go
    bez obudowy (zeby sie zmiescil) albo przespawuje sciane grodziowa.

    Pomysl z przelozeniem napedu do zwyklego EA bym Ci odradzal-IMO wiecej
    roboty niz przelozenie VR-4. Poza tym, ze 163hp slabo sobie poradzi z 4
    lapami. Te 163hp przyzwoicie sie zachowuja jako FWD ale szalu nie ma-ot
    troche lepszy dupowoz.
    Trzeba pamietac, ze VR4/Legnum to glownie wspolna buda z EA. Bebechy sa
    zupelnie inne.
    Osobiscie uwazam, ze auto zajebiste-wyglada jak troche lepsza taksowka, ale
    jak depniesz to banan gwarantowany.

    Ogolnie jezdzi tego ok 10 sztuk-wiekszosc wyszla spod reki Roberta ktory
    zazwyczaj zajmuje sie importem i przekladka.
    Utrzymanie VR-4/Legnum to koszty podobne do Subaru (i malo jest kumatych
    mechaniorow co potrafia przy tym dlubac)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 10. Data: 2010-02-24 16:27:03
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:Xns9D29A6C8FD48Zielonagens@213.180.128.149 ! Pewnie kiero jakis,
    ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    Aaa..i jeszcze jedno-jak chcesz spotkac sie i pogadac z jednym z
    wlascicieli (i fantastycznym znawca tych aut) to w pierwszy wtorek miesiac
    sa spoty w DC gdzie regularnie przyjezdza jeden VR-4 i jeden Legnum.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec