  • 1. Data: 2022-07-05 13:47:14
    Temat: jezusmaria co sie dzieje w tej Polsce
    Od: K <n...@e...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=DYc9tLEdVVA

    myslicie, ze to byl jakis wstep do gejowskiej orgii?

  • 2. Data: 2022-07-06 00:23:17
    Temat: Re: jezusmaria co sie dzieje w tej Polsce
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ta18c2$vu2$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=DYc9tLEdVVA
    >
    > myslicie, ze to byl jakis wstep do gejowskiej orgii?

    ale zjeb

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2022-07-06 09:59:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 00:23, PiteR pisze:
    > in <news:ta18c2$vu2$1$horizn@news.chmurka.net>

    > ale zjeb

    Mnie to wygląda na próbę obywatelskiego zatrzymania kierowcy
    stwarzającego duże zagrożenie na drodze.
    Wjazd na skrzyżowanie pod prąd, w dodatku zajechanie drogi pojazdowi z
    przeciwka, jazda pasem dla ruchu przeciwnego, przecinanie podwójnej
    ciągłej, skręt w prawo z lewego pasa...
    Przecież oczywiste jest, że nachlany albo naćpany.

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2022-07-06 10:34:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/07/2022 08:59, Akarm wrote:

> [...]
    > ciągłej, skręt w prawo z lewego pasa...
    > Przecież oczywiste jest, że nachlany albo naćpany.

    I dlatego wezwal policje, ktora sciaga tego z auta na minuty?

  • 5. Data: 2022-07-06 11:17:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 10:34, K pisze:

    > I dlatego wezwal policje, ktora sciaga tego z auta na minuty?

    Każdy człowiek, zobaczywszy takie manewry drogowe, jakie wyczyniał
    "kamerkowicz", nabiera przekonania o niepoczytalności kierującego.
    I niektórzy próbują wtedy zatrzymać idiotę, żeby nie narobił nieszczęść.

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2022-07-06 11:32:34
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/07/2022 10:17, Akarm wrote:

    > Każdy człowiek, zobaczywszy takie manewry drogowe, jakie wyczyniał
    > "kamerkowicz", nabiera przekonania o niepoczytalności kierującego.
    > I niektórzy próbują wtedy zatrzymać idiotę, żeby nie narobił nieszczęść.

    No nie wiem, tego typu zachowania widze mniej wiecej raz dwa tygodnie bo
    malo jezdze. Jak jestem w PL to moze raz na tydzien bo wiecej jezdze i
    chyba nigdy nie pomyslalem, ze mam problem z pijanym albo nacpanym
    uzytkownikiem, coz ludzie takie rzeczy robia. To nie ta kategoria
    zachowan. Jesli w tym filmiku mialbym wskazac kogos pod wplywem to
    raczej wskazalbym tego z auta na minuty. Bardziej jednak mnie zastanawia
    czy taki ktos w ogole kalkuluje co sie moze stac za 5-10 sekund. Moze
    przeciez trafic na kogos kto mu urwie glowe jednym "strzalem" albo
    bedzie mial przy sobie kastet, gaz, palke, paralizator. Mi by bylo na
    prawde szkoda zycia, a kastet i milicyjna palke mam wlasnie do obrony
    przed takim elementem.

  • 7. Data: 2022-07-06 12:58:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 11:32, K pisze:

    > No nie wiem, tego typu zachowania widze mniej wiecej raz dwa tygodnie bo
    > malo jezdze.

    I uważasz, że jazda pod prąd, przecinanie podwójnej ciągłej, skręt w
    prawo z lewego pasa - to teraz w Polsce norma?
    Nie. Taka jazda nie jest normą. Nawet w Polsce.
    Takie zachowania świadczą o niepoczytalności kierującego.

    --
    -
    Akarm

  • 8. Data: 2022-07-06 13:37:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/07/2022 11:58, Akarm wrote:

> [...]
    > Nie. Taka jazda nie jest normą. Nawet w Polsce.
    > Takie zachowania świadczą o niepoczytalności kierującego.

    Na temat niepoczytalnosci to niech sie wypowie jakis psychiatra ale
    obawiam sie, ze to kierowca auta na minuty moglby zostac tak okreslony.
    Ja tu widze raczej lamanie przepisow za ktore bym dal mandat i punkty, a
    na obserwacje skierowal tego drugiego.

  • 9. Data: 2022-07-06 22:38:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 13:37, K pisze:

> [...]
    > obawiam sie, ze to kierowca auta na minuty moglby zostac tak okreslony.
    > Ja tu widze raczej lamanie przepisow za ktore bym dal mandat i punkty, a

    Zasada wyższej konieczności. Nie popełnia wykroczenia ten, kto łamie
    przepisy chroniąc wyższe dobro. Tu człowiek uciekał przed napastnikiem.
    I uciekał naprawdę sprytnie, zostawiając sobie zawsze furtkę na kolejny
    manewr.
    Gratuluję kamerzyście zimnej krwi.

    --
    MN

  • 10. Data: 2022-07-08 23:57:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ta3kri$dsc$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > No nie wiem, tego typu zachowania widze mniej wiecej raz dwa
    > tygodnie bo malo jezdze.

    powiedz gdzie ty się obracasz żebym się czasem tam nie przeprowadził.

    > a kastet i milicyjna palke mam wlasnie do obrony przed
    > takim elementem.

    tymbardziej powiedz

    --
    Piter