  • 1. Data: 2022-07-06 18:33:06
    Temat: Za ile nas sprzedano ?! Ten pierdolony PiS
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ggbFswzHjeo

  • 2. Data: 2022-07-06 18:43:32
    Temat: Re: Za ile nas sprzedano ?! Ten pierdolony PiS
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 18:33, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ggbFswzHjeo

    Kasy z kpo dostaniemy tyle ile wynosi minister sprawiedliwości -
    przynajmniej dopóki będziemy lecieć w chuja. Nasi chcieli wyruchać freda.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-07-06 20:16:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Jul 2022 18:33:06 +0200, _Master_ wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ggbFswzHjeo

    A z kiedy ta scena?
    I kiedy pani minister mowila cytowane slowa?

    Bo tu bardo grube pieniadze wchodzą w grę, a i okolicznosci sie
    ostatnio mocno zmienily.

    J.

  • 4. Data: 2022-07-06 20:49:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-lipca-2022 o 18:43, Shrek pisze:

    > Kasy z kpo dostaniemy tyle ile wynosi minister sprawiedliwości -
    > przynajmniej dopóki będziemy lecieć w chuja. Nasi chcieli wyruchać freda.

    Kiedy zrozumiesz że UE przestanie Polaków dyskryminować i nękać dopiero
    gdy władzę obejmie Tusk.
    Te gnidy sobie zawsze jakiś powód znajdą.

    Przykład było widać z zabezpieczeniem które było wyrokiem w sprawie
    elektrowni.

    Teraz już nawet nie dziwiłoby gdyby kasa została wstrzymana bo PiS
    obniża podatki.

    I co to za kamienie milowe o np. podatkach ekologicznych na samochody?

    Co to ma do ODBUDOWY PO PAMDEMII?

    To wymysł jakiegoś ZJEBA

    A może odpowiesz na pytanie jak można brać kredyt z kolegami, żyrować za
    nich i nie dostać swojej DZIAŁKI.

    TEJ CZĘŚCI KTÓRA JEST KREDYTEM.

    Ślepy jesteś i nie widzisz tego skurwysyństwa?

    Ech...

  • 5. Data: 2022-07-06 20:51:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-lipca-2022 o 20:16, J.F pisze:

    > A z kiedy ta scena?
    > I kiedy pani minister mowila cytowane slowa?
    >
    > Bo tu bardo grube pieniadze wchodzą w grę, a i okolicznosci sie
    > ostatnio mocno zmienily.
    >
    > J.

    Niedawno. Czyli po tym jak Moskwa została ministrem.

    To się dzieje TERAZ. Tak skurwia się PiS

  • 6. Data: 2022-07-06 21:18:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 20:49, _Master_ pisze:

    > Kiedy zrozumiesz że UE przestanie Polaków dyskryminować i nękać dopiero
    > gdy władzę obejmie Tusk.
    > Te gnidy sobie zawsze jakiś powód znajdą.

    Szukać specjalnie nie muszą.

    > I co to za kamienie milowe o np. podatkach ekologicznych na samochody?

    No ale to my je tam wpisaliśmy...

    > Co to ma do ODBUDOWY PO PAMDEMII?
    >
    > To wymysł jakiegoś ZJEBA

    NIe to żebym się nie zgadzał, ale za obrażanie p.o.remiera można grzywnę
    zarobić.

    > A może odpowiesz na pytanie jak można brać kredyt z kolegami,
    żyrować za
    > nich i nie dostać swojej DZIAŁKI.

    Wystarczy być pisdą.

    > Ślepy jesteś i nie widzisz tego skurwysyństwa?

    Przecież widzę. Do pinkoia pytaj czy "ta kurwa taka głupia jest czy taka
    cwana".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-07-07 10:35:16
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/07/2022 17:33, _Master_ wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ggbFswzHjeo

    No ale do tego 2030 czy tam 2035 jeszcze chwila jest, wiec jest szansa
    ze elektryki sie poprawia. Chociaz raczej beda to te na wodor co by sie
    uniezaleznic od potencjalnych wrogow europy.

  • 8. Data: 2022-07-07 12:20:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-lipca-2022 o 21:18, Shrek pisze:

    > Szukać specjalnie nie muszą.

    Ale nie we wszystkich krajach szukają a też by się oj sporo znalazło.

    > No ale to my je tam wpisaliśmy...

    Że co? Może PiS wpisał ale na żądanie UE (czy tam zgodnie z wytycznymi)
    a teraz ściemnia że nic takiego nie było.

    Ale Ty masz na to jakieś poparcie że on tak chciał?

    > NIe to żebym się nie zgadzał, ale za obrażanie p.o.remiera można grzywnę
    > zarobić.

    Bo widzisz ja potrafię przyjebać i Tuskowi i Morawieckiem

    > żyrować za
    >
    > Wystarczy być pisdą.

    Czyli nie ważne zasady tylko kto rządzi. Idealnie się wpisujesz w unijną
    narrację.

    > Przecież widzę. Do pinkoia pytaj czy "ta kurwa taka głupia jest czy taka
    > cwana".

    No to wychodzi na to że jak to takie pisdy to lepiej było nie pchać się
    w takie "fundusze" bo spierdolą to koncertowo.

    Inna sprawa że te fundusze to w dużej mierze pożyczka i celowana zgodnie
    z wierzeniami unijnych biurw. A to nie musi być dobre dla Polaków.

  • 9. Data: 2022-07-07 12:28:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 10:35, K pisze:

    > No ale do tego 2030 czy tam 2035 jeszcze chwila jest, wiec jest szansa
    > ze elektryki sie poprawia. Chociaz raczej beda to te na wodor co by sie
    > uniezaleznic od potencjalnych wrogow europy.

    Jeśli przyjdzie na prawdę duży skok technologiczny to takimi pierdołami
    się nie będziemy zajmować.

    Ale już 50 lat mam i nie spełniają huczne zapowiedzi naukowców ;-)

    Ale...

    Dostrzegasz przecież że ta "poprawa" ma być spowodowana podatkowym
    zarzynaniem spaliniaków bez żadnej marchewki.

    Gdyby były porządne ulig podatkowe dla elektryków to można by takie
    promowanie zarozumieć.

  • 10. Data: 2022-07-07 13:33:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2022 o 12:20, _Master_ pisze:

    > Ale nie we wszystkich krajach szukają a też by się oj sporo znalazło.

    Może by się znalazło, może i nie. Natomiast nasi sobie postanowili iść
    na wojnę z brukselą żeby przejąć sądownictwo i zdziwko jak putin pod
    kijowem.

    > Że co? Może PiS wpisał ale na żądanie UE (czy tam zgodnie z wytycznymi)
    > a teraz ściemnia że nic takiego nie było.

    Tak czy inaczej - plan KPO składamy my. Wpisał to tam niejaki p.o.remier
    kłamczuszek. Podobno nawet prezesa okłamał.

    > Ale Ty masz na to jakieś poparcie że on tak chciał?

    A czuj kurwa podpis jest pod tym dokumentem?

    > Czyli nie ważne zasady tylko kto rządzi. Idealnie się wpisujesz w unijną
    > narrację.

    Raczej to że pisda pokłóci się z każdym i ostatecznie zostanie samotnie
    wyjebana. NIe zastanawia cię to dlaczego niby na polskę się akurat uwzięli?

    > No to wychodzi na to że jak to takie pisdy to lepiej było nie pchać się
    > w takie "fundusze" bo spierdolą to koncertowo.

    Oczywiście - przepierdolą na kupowanie głosów elektortu, czyli na socjal.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!