  • 1. Data: 2009-07-09 17:30:06
    Temat: kabel z wtykiem - zasilacza IBM/Lenovo
    Od: a...@p...pl

    http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=3474

    Zasilacz do IBM LENOVO 20V 4.5A wtyk:79x66xbolec

    da sie gdzies kupic sam kabel z wtykiem lub wtyk - cos sie dzieje przy
    wtyku (w srodku przerywa) i trzeba wymienic koncowke kabla.

    Macie pomysla?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-07-09 19:42:17
    Temat: Re: kabel z wtykiem - zasilacza IBM/Lenovo
    Od: bynio <n...@w...pl>

    jutro sprawdzę bo chyba coś takiego mam (kabel z końcówką)
    porównam z oryginałem bo też posiadam i dam znać.