  • 21. Data: 2020-08-11 18:50:12
    Temat: Re: klasyfikacja użytkowników hulajnóg elektrycznych
    Od: 4...@g...com

    Uważam że dobre i na czasie rozwiązanie zaproponowali. W centrach dużych miast
    przedkosc 8km/h jest kilka razy większa od prędkości pieszego i daje przewagę nad
    samochodem bo nie trzeba tracić czasu na parkowanie i płacenia za parkowanie.

  • 22. Data: 2020-08-11 19:15:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I to by się przydało dla rowerów, w tym na pasach (przejściu przez jezdnię).

    -----

  • 23. Data: 2020-08-11 19:53:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik 4kogutek44 napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >Uważam że dobre i na czasie rozwiązanie zaproponowali.

    Cieszysz sie ? :-)

    >W centrach dużych miast przedkosc 8km/h jest kilka razy większa od
    >prędkości pieszego

    Chyba, jak sie ci piesi bardzo snuja.

    >i daje przewagę nad samochodem bo nie trzeba tracić czasu na
    >parkowanie i płacenia za parkowanie.

    Ale ograniczenie ma byc na wszystkich chodnikach, nie tylko w centrach
    :-(

    Wlasnie akcje widzialem a bardziej slyszalem - pisk opon czy podeszew
    butow, bo pieszy wyszedl na chodniku zza zaparkowanego samochodu.
    A hulajnoga pomykala ... dosc szybko, ale bez szalenstwa.

    Ale skoro jest limit 8km/h, to powinien byc predkosciomierz, lub
    ogranicznik na manetce :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-08-11 20:26:38
    Od: 4...@g...com

    Uważam że prędkość to nie jest mój problem. Przez rok nie miałem żadnego zdarzenia w
    wyniku którego ktoś mógłby mieć jakieś problemy. Nie znaczy to że nie mogłem takich
    zdarzeń mieć. Piesi na chodnikach są w miarę przewidywalni. Prędkość może być
    problemem tych co będą jeździli bezpiecznie i szybko. Pojebow jest wszędzie dużo.
    Mieszkam w miejscu gdzie ruch pieszych nie jest duży. Dla siebie nie widzę żadnego
    problemu z jazdą na hulajnodze. Przepisy jakie proponują mnie pasuja, inni
    hulajnogisci mało mnie obchodzą. Część hulajnóg ma wbudowane liczniki prędkości a
    reszta ma licznik w formie programu na telefon. Ale nie uważam żeby były niezbędne.
    Normalnych nikt się czepiał nie będzie. A jak głupi odwali jakiś numer to zabiorą na
    miejscu hulajnogę do ekspertyzy i ustala czy ma podkręcona prędkość.

  • 25. Data: 2020-08-11 21:46:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik 4kogutek44 napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >Uważam że prędkość to nie jest mój problem. Przez rok nie miałem
    >żadnego zdarzenia w wyniku którego ktoś mógłby mieć jakieś problemy.
    >Nie znaczy to że nie mogłem takich zdarzeń mieć.

    jak to zwykle - jedni sa razsadni, inni nierozsadni, a inni maja pecha
    ... lub szczescie.

> [...]
    >wszędzie dużo.
    >Mieszkam w miejscu gdzie ruch pieszych nie jest duży.

    To ci sie ustawia z radarem, bo dobre miejsce :-P

    >Dla siebie nie widzę żadnego problemu z jazdą na hulajnodze.
    >Przepisy jakie proponują mnie pasuja, inni hulajnogisci mało mnie
    >obchodzą.

    Czyli cieszysz sie ?
    A jak przez kolejne 3 lata nie wprowadza tych przepisow ? :-)

    >Część hulajnóg ma wbudowane liczniki prędkości a reszta ma licznik w
    >formie programu na telefon.

    Ale nie wolno korzystac z telefonu w czasie jazdy :-P

    A ona bedzie sterowana telefonem :-P

    J.

  • 26. Data: 2020-08-11 21:48:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >I to by się przydało dla rowerów, w tym na pasach (przejściu przez
    >jezdnię).

    Za szybko. samochdy nie zdaza wyhamowac w razie potrzeby.

    No wlasnie ... a co z przejsciami ?
    Bedzie wolno przejezdzac, czy trzeba bedzie przeprowadzac ?

    -----

  • 27. Data: 2020-08-11 22:04:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 11, 2020 at 9:46:15 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Ale nie wolno korzystac z telefonu w czasie jazdy :-P

    Jeśli zamocowana na uchwycie i nie trzeba po nim klikać to mozna ;)

    > A ona bedzie sterowana telefonem :-

    Dokładnie, te ograniczenia mogą być na wiele sposobów zrobione, w Krk zdaje sie
    wypozyczalnie ograniczaja predkosc hulajnog w centrum uzywajac pozycji z GPSa...

    Jesli beda brali pod uwage np. max moc silnika, to sporo obecnie uzywanego sprzetu
    bedzie sie na smietnik nadawalo, znaczy sie "do uzytku poza drogami publicznymi"... a
    w sumie tak jest skonstruowana definicja rowerow elektrycznych...

  • 28. Data: 2020-08-11 22:52:59
    Od: 4...@g...com

    Ale chwilowo nie biorą mocy silnika tylko predkosc. Z mocą silnika jest tak że moja
    ma napisane w danych technicznych że 250W a z wykresów jazdy wychodzi że są momenty
    że i kilowata ciągnie. Prędkość jest ograniczona programem. Nie widzę potrzeby
    gmerania w programie żeby ją zmienić.

  • 29. Data: 2020-08-26 20:00:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-04 11:55, zhbick wrote: