  • 1. Data: 2009-03-11 19:09:15
    Temat: konflikt na USB
    Od: "==PiNo==" <P...@p...pl>

    Dlaczego nie mogę korzystać z PenDrive gdy drukarka (HP na USB) jest
    włączona? Nie ma znaczenia, które urządzenie jest włączone wcześniej, zawsze
    jest problem z PenDrive. Albo go nie widzi, albo jak da się wyświetlić
    zawartość PenDrive to już nie można zmienić na nim katalogu :(
    Podobno USB miał byc interfejsem "przyszłościowym i nie konfliktowym", a ja
    mam ...... ZONK :(
    Z PenDrive nie ma problemu jak drukarka jest wyłączona. Tak samo zachowują
    się inne PenDrive-y.

    --
    Pozdr.
    ==PiNo==

  • 2. Data: 2009-03-11 19:39:33
    Temat: Re: konflikt na USB
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]
    > konfliktowym", a ja mam ...... ZONK :(
    > Z PenDrive nie ma problemu jak drukarka jest wyłączona. Tak samo

    Miałem kiedyś podobnie z drukarką hp959c.
    Płytę główną miałem wtedy K7S5A, nie wiem czy miała tu znaczenie.
    Mój problem polegał na CICHEJ "korupcji" danych na pendrive'ie, nie było
    żadnego błędu podczas kopiowania, ale niektóre pliki były uszkadzane (zawsze
    te same zawsze w tym samym miejscu).

    Pomogło podłączenie drukarki pośrednio przez huba USB (wbudowanego w
    monitor), a pena do peceta.

    --
    Azarien

  • 3. Data: 2009-03-12 19:20:37
    Od: "==PiNo==" <P...@p...pl>

    Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > (zawsze te same zawsze w tym samym miejscu).
    >
    > Pomogło podłączenie drukarki pośrednio przez huba USB (wbudowanego w

    Hmm, w monitorze nie mam huba bo w PC mam 8 portów USB więc kupując LCD ta
    opcja uważałem, że jest mi zbędna. No cóż pewnie będę jednak musiał dokupić
    jakiego małego 4-portowego huba USB. Ciekawe czy jak bym chciał mieć dwa
    PenDrive-y to czy między nimi nie będzie konflików?
    --
    Pozdr.
    ==PiNo==

  • 4. Data: 2009-03-12 21:34:37
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "==PiNo==" <P...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ja mam ...... ZONK :(
    > Z PenDrive nie ma problemu jak drukarka jest wyłączona. Tak samo zachowują

    A co mówi USBview?

  • 5. Data: 2009-03-25 20:14:41
    Od: "==PiNo==" <P...@p...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości