  • 1. Data: 2010-03-06 18:39:15
    Temat: zmiana biegów
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam takie szybkie pytanko, czy jeśli w samochodzie ciężko wchodzą biegi, to
    zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegów? bo ja odnoszę wrażenie, że ciężko
    chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

  • 2. Data: 2010-03-06 18:54:05
    Temat: Re: zmiana biegów
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello identifikator: 20040501 !:
    > mam takie szybkie pytanko, czy jeśli w samochodzie ciężko wchodzą biegi,
    > to zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegów? bo ja odnoszę wrażenie, że
    > ciężko chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

    Jeśli to Syrenka albo Wartburg, to normalne ;-) !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-03-06 19:02:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > mam takie szybkie pytanko, czy jeśli w samochodzie ciężko wchodzą biegi,
    > to zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegów? bo ja odnoszę wrażenie, że
    > ciężko chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

    Bardzo prawdopodobne z systemem linek biegow (np. fiat).
    Wymiana linek zmienia komfort przelaczania ZDECYDOWANIE. Chodza jak
    nasmarowane maselkiem :)

    MarcinJM

  • 4. Data: 2010-03-06 19:11:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Bardzo prawdopodobne z systemem linek biegow (np. fiat).

    tak fiat

  • 5. Data: 2010-03-06 19:12:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    droga taka wymiana?

  • 6. Data: 2010-03-06 19:18:10
    Od: mw <m...@g...com>

    On 6 Mar, 18:39, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    [...]
    W sumie raz tak miałem w favoritce, wystarczalo nalac oleju świeżego
    do skrzyni.

  • 7. Data: 2010-03-06 19:22:14
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > droga taka wymiana?

    ok 100zl za linke jesli wystepuje "w podrobie"
    x2
    W aso ok 350 za sztuke(!)

    MarcinJM

  • 8. Data: 2010-03-06 20:49:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > mam takie szybkie pytanko, czy jeśli w samochodzie ciężko wchodzą biegi,
    > to zawsze jest uszkodzenie skrzyni biegów? bo ja odnoszę wrażenie, że
    > ciężko chodzi sama gałka zmiany biegów - to możliwe?

    Zdejmij osłonę dźwigni zmiany biegów i zobacz co tam siedzi, zwracając
    szczególną uwagę na to, czy wszystkie ruchome elementy są nasmarowane i
    się nie porozkręcały. Często tam leży problem i można go łatwo usunąć.

    --
    cokolwiek