  • 1. Data: 2010-12-17 14:47:29
    Temat: level3 - google, tpnet
    Od: Tomasz Winiarski <t...@f...elblag.pl>

    Witam,
    Czy szanowni grupowicze doświadczyli może problemu z łącznością do google via level3
    dziś w
    okolicach godziny 15:30 ??

    Po wykresach patrząc to problemy miałem również w ruchem via TPNET.
    Czy ktoś może potwierdzić podobne zachowanie sieci ?

    Pozdr.

    T.

    --
    Tomasz Winiarski
    Jabber: tomekwin at jabber.org
    mail: inactive user

  • 2. Data: 2010-12-17 14:52:17
    Temat: Re: level3 - google, tpnet
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2010-12-17 15:47, Tomasz Winiarski pisze:
> [...]
    >
    > Po wykresach patrząc to problemy miałem również w ruchem via TPNET.
    > Czy ktoś może potwierdzić podobne zachowanie sieci ?

    Byly jakeis male problemy bo z tp nie moglismy sie dobic do naszej sieci
    (via interoute). Sprawdzajac inne lg wszystko gralo. Obecnie jest ok.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno