  • 1. Data: 2010-12-18 22:35:39
    Temat: Filtry prefiksow
    Od: "Airen" <a...@o...pl>

    Czesc,

    pytanie do osob, ktore filtruja prefiksy na sesjach BGP w oparciu o baze RIPE.
    Czy obserwowaliscie w dniu dzisiejszym jakies problemy z baza RIPE?

    Od dzisiejszej nocy mam problem timeoutami dla ASow 32bitowych (wstepna
    diagnoza). Niestety, wszelka polemika z RIPE, w tym temacie, konczy sie na zdaniu
    "u nas wszystko dziala: kiedys, teraz i na wieki wiekow"

    Airen

  • 2. Data: 2010-12-18 23:12:52
    Temat: Re: Filtry prefiksow
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 18-12-2010 23:35, Airen pisze:
> [...]
    > diagnoza). Niestety, wszelka polemika z RIPE, w tym temacie, konczy sie na zdaniu
    > "u nas wszystko dziala: kiedys, teraz i na wieki wiekow"

    ja sie dolacze do pytania: w piatek obiekt route zostal dodany pod nowym
    ASem (zmiana lir-a), wczesniej adresacja zostala rozgloszona.
    netia/ericsson dostala w piatek polecenie aktualizacji, co potwierdzili
    nadaniem ticketa. do tej chwili wszelkie lg zeznaja network not in
    table, netia tez wydaje sie nadal filtrowac adresacje (/22). czy ktos
    sie orientuje ile czasu potrzebuja boty z netii/ericssona zeby
    przetrawic takie zagadnienie?

  • 3. Data: 2010-12-19 09:28:36
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    Wampir Energetyczny <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > table, netia tez wydaje sie nadal filtrowac adresacje (/22). czy ktos
    > sie orientuje ile czasu potrzebuja boty z netii/ericssona zeby

    W N nie ma automagicznych botów, ale są palce... Pewnie dopiszą
    w godzinach roboczych.

    --
    ŁT

  • 4. Data: 2010-12-19 14:27:41
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 19-12-2010 10:28, Lukasz Trabinski pisze:

    > W N nie ma automagicznych botów, ale są palce... Pewnie dopiszą
    > w godzinach roboczych.

    no to jeżeli w piątek tych godzin nie starczyło, to logika nakazuje się
    zastanowić czy wystarczy ich w tym tygodniu czy tez trzeba będzie się
    przypomnieć ;]

  • 5. Data: 2010-12-19 21:10:20
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

> [...]
    > diagnoza). Niestety, wszelka polemika z RIPE, w tym temacie, konczy sie na zdaniu
    > "u nas wszystko dziala: kiedys, teraz i na wieki wiekow"

    Do Netii podchodziłem dwa razy i dwa razy z tego powodu rezygnowałem.

    Tam nikt nie raczy nawet maila odpisać.

    Tickety ? Przez jakiś blueline ?

    Dodadzą ale swoje musisz odczekać.

    Darek

  • 6. Data: 2010-12-19 21:53:47
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 19.12.2010 22:10, Sied@r pisze:

    > Do Netii podchodziłem dwa razy i dwa razy z tego powodu rezygnowałem.
    >
    > Tam nikt nie raczy nawet maila odpisać.
    >
    > Tickety ? Przez jakiś blueline ?
    >
    > Dodadzą ale swoje musisz odczekać.
    >
    > Darek

    Osobiście mam akurat dobre doświadczenia z aktualizacją filtrów w Netii.
    Mail do opiekuna oraz na bodaj b...@n...pl i w przeciągu 1-2 dni była
    informacja, że zrobione. Generalnie na tyle sprawnie, żeby się nie
    zdążyć zdenerwować. :)

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org

  • 7. Data: 2010-12-20 22:00:14
    Od: wm <...@w...pn>

> [...]
    > Mail do opiekuna oraz na bodaj b...@n...pl i w przeciągu 1-2 dni była
    > informacja, że zrobione. Generalnie na tyle sprawnie, żeby się nie

    Ale to raczej zasługa opiekuna, pewnie był mocny i miał kontakty.
    A my np. mieliśmy za opiekunów dziewczyny. Miłe i pomocne ale bez
    znajomości.
    I w temacie BGP była solidna, żelbetowa ściana...

  • 8. Data: 2010-12-20 22:09:05
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    > Do Netii podchodziłem dwa razy i dwa razy z tego powodu rezygnowałem.
    >
    > Tam nikt nie raczy nawet maila odpisać.
    >
    > Tickety ? Przez jakiś blueline ?
    >
    > Dodadzą ale swoje musisz odczekać.
    >
    > Darek

    niestety chyba masz racje. panienka z 22 715 02 00 trzeci raz obiecala
    nadac klauzule pilne i powiedziala ze z tego co widzi to sprawa zostala
    przekazana ericssonowi. jezeli klepniecie adresacji to jest taki problem
    dla praktykantow w ericssonie to co sie dzieje jak cos padnie?

  • 9. Data: 2010-12-22 11:54:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Mail do opiekuna oraz na bodaj b...@n...pl i w przeciągu 1-2 dni była
    > informacja, że zrobione. Generalnie na tyle sprawnie, żeby się nie

    nie błyskiem poprostu. Aktualizacja konfiguracji BGP w 2 dni ??????

    Icek

  • 10. Data: 2010-12-22 12:39:36
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 22-12-2010 12:54, Icek pisze:

    > nie błyskiem poprostu. Aktualizacja konfiguracji BGP w 2 dni ??????

    zrobili po trzech roboczych, szczesciu mailach, czterech telefonach.
    przy czym czwarty telefon byl grozba rozwiazania umowy i po dwoch
    godzinach zrobili.