  • 1. Data: 2010-12-14 21:50:25
    Temat: TP - 40Mb/s
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Co sądzicie o takich prędkościach na parze miedzi, aż się boje tych
    prędkości, czy ktoś w sieci daje możliwość wykorzystania tego z jakiegoś
    serwisu ?

    To może zrewolucjonizować internet w naszym domu !!!!

    Michał

  • 2. Data: 2010-12-14 22:01:57
    Temat: Re: TP - 40Mb/s
    Od: Grzegorz Banasiak <b...@b...blurp>

    > Co sądzicie o takich prędkościach na parze miedzi, aż się boje tych
    > prędkości,
    fakt - malo, ale podobno da sie z tym zyc.

    > czy ktoś w sieci daje możliwość wykorzystania tego z jakiegoś
    > serwisu ?
    ftp.icm.edu.pl.

    > To może zrewolucjonizować internet w naszym domu !!!!
    nie sadze. a ile TP daje w gore?

  • 3. Data: 2010-12-14 22:14:21
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-12-14 22:50, Michał_Sz pisze:
    > Co sądzicie o takich prędkościach na parze miedzi, aż się boje tych
    > prędkości, czy ktoś w sieci daje możliwość wykorzystania tego z jakiegoś
    > serwisu ?

    1. mieszkasz pod/nad centralą TP ? Biedak ...
    2. 40Mbps ma coś zrewolucjonizować ? Biedak ...
    3. Znaczy jak chcesz ten serwis "wykorzystać" ? Przy korzystaniu z
    kozaczka/onetu/whatever przy 1Mbps i 40Mbps wygląda tak samo ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 4. Data: 2010-12-14 23:57:16
    Od: entliczek <p...@z...guziczek.pl>

    W dniu 2010-12-14 23:14, crazy bejbi pisze:
    > 3. Znaczy jak chcesz ten serwis "wykorzystać" ? Przy korzystaniu z
    > kozaczka/onetu/whatever przy 1Mbps i 40Mbps wygląda tak samo ...

    Ale już przy oglądaniu choćby YT na 3 kompach równolegle w
    rozdzielczości 1080p to da to różnicę zauważalną. Poza tym może chcesz
    powiedzieć, że 1Mbps wystarczy wszystkim (parafrazując wypowiedź, która
    podobno nie padła)? Pomijam fakt, że treści są coraz bogatsze w
    multimedia. Niedługo 10Mbps będzie praktycznym minimum aby móc swobodnie
    przeglądać strony www. Dlaczego? Bo ktoś 30 lat temu mógł myśleć, że
    128kbps to bardzo mało i na co to komu jeśli wtedy wystarczało to w
    zupełności do oglądania stron. Nie zamykajmy się w klatce z podpisem "na
    dzień dzisiejszy 1Mbps wystarczy" bo może się okazać, że technologie
    jutra (o których dzisiaj nie masz pojęcia) wymagają 10Mbps.

    --
    Pozdrawiam,
    entliczek

  • 5. Data: 2010-12-15 08:02:19
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 15.12.2010 00:57, entliczek wrote:

> [...]
    > dzień dzisiejszy 1Mbps wystarczy" bo może się okazać, że technologie
    > jutra (o których dzisiaj nie masz pojęcia) wymagają 10Mbps.

    Tak, z czego 8Mbps zajmą reklamy, których za cholerę nie da się wyłączyć.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 6. Data: 2010-12-15 11:54:45
    Od: entliczek <p...@z...guziczek.pl>

    W dniu 2010-12-15 09:02, b...@n...pl pisze:

    > Tak, z czego 8Mbps zajmą reklamy, których za cholerę nie da się wyłączyć.

    No tak, bo tylko reklamy będą wymagały coraz większego pasma. Co tam
    usługi typu OnLive, monitoring domu, wiele strumieni VOD w jakości HD,
    wideofonia czy nawet na litość boską prosty P2P (nie wnikam w cel
    wykorzystania P2P). Jakość połączenia (na, który składa się również jego
    szybkość) ma także wpływ na wybór ISP. Więc jeśli wszyscy będą już
    oferować 100Mbps ty możesz tłumaczyć swoim pozostałym 3 klientom, że na
    archaiczne strony z 2010r. 1Mbps im wystarczy (przyjmuje że akcja toczy
    się w przyszłości ;) ).

    Twoje podejście jest właśnie zamykaniem się w klatce, o której mówiłem
    powyżej.

    Z mojej strony EOT bo widzę, że niektórzy siedzą jeszcze w swej
    betonowej mentalności.

    --
    Pozdrawiam,
    entliczek

  • 7. Data: 2010-12-15 12:02:37
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 15.12.2010 12:54, entliczek wrote:

> [...]
    > powyżej.
    >
    > Z mojej strony EOT bo widzę, że niektórzy siedzą jeszcze w swej

    Nie chodzi o mentalność, tylko o kierunki rozwoju. 10Mbps to będzie za
    mało, bo telewizja zintegruje się w światłowodzie z Internetem. Teraz
    jest Full HD, niedługo będzie coś więcej.
    Problem w tym, że coraz większą część contentu zajmują przekazy
    dodatkowe typu reklama, którą coraz trudniej wyłączyć i jest coraz
    bardziej upierdliwa, i zajmuje coraz więcej zasobów.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 8. Data: 2010-12-15 12:33:57
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    entliczek wrote:

    > Z mojej strony EOT bo widzę, że niektórzy siedzą jeszcze w swej
    > betonowej mentalności.

    I bardzo dobrze, bo widać że twoja wiedza na temat rynku sprowadza się do
    cytowania przekazów o charakterze marketingowym.

  • 9. Data: 2010-12-15 17:32:53
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-12-15 13:33, xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com pisze:

    > I bardzo dobrze, bo widać że twoja wiedza na temat rynku sprowadza się do
    > cytowania przekazów o charakterze marketingowym.

    strasznie się podniecacie - nie chodzi o to, ze 1Mbps wystarczy dla
    wszystkich, tylko, że ktoś się podnieca, że ma 40Mbitów potencjalnie.

    Cały wątek jest troszkę z przymrużeniem oka, bo raz, że raczej chyba
    nikt z piszących nie podnieca się 40Mbitami, bo pewnie ma więcej, a dwa
    to założyciel wątku poleciał wyraźnie reklamą i PR pod kątem TP.

    Wojtek

  • 10. Data: 2010-12-22 11:57:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > usługi typu OnLive, monitoring domu, wiele strumieni VOD w jakości HD,

    monitoring domu wymaga duzego uploadu a tego tam nie dostaniesz. Pewnie
    znowu bedzie 40/1 albo lepiej jak dialog we wroclawiu 1000/1

    Icek