  • 11. Data: 2011-04-26 17:48:02
    Temat: Re: magnetrony magnetrony
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Wmak"
    >
    > Jedna z nich stoi od '91 r. u mnie w kuchni. Nie chce się zepsuć.
    > Gdyby można dopasować talerz (zbił się) i tą płytkę o od magnetowaodu...
    > Żarówka (taka dziwna przykręcana) świeciła wiele lat.
    > Następne zwykłe odechciało i się wymieniać.
    >
    > Robert

    Z gałą timera i suwakiem do regulacji mocy?
    Z dorabianą wtyczka sieciową i napięciem 240V?

  • 12. Data: 2011-04-29 22:40:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik " Wmak"

    > Z gałą timera i suwakiem do regulacji mocy?
    > Z dorabianą wtyczka sieciową i napięciem 240V?

    Tak. Zgadza się. :-)

    Robert

  • 13. Data: 2011-04-30 10:06:55
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):

    > Tak. Zgadza się. :-)
    >
    > Robert

    model ER-5420E ?

  • 14. Data: 2011-04-30 17:10:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik " Wmak"

    > model ER-5420E ?

    Tak! :-)

    Może wiesz jaki talerz pasuje do niej?
    Bo jak średnica dobra to nie pasuje ta bieżnia do rolek.

    Robert

  • 15. Data: 2011-04-30 17:32:05
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Tak! :-)
    >
    > Może wiesz jaki talerz pasuje do niej?
    > Bo jak średnica dobra to nie pasuje ta bieżnia do rolek.

    Pasuje od modeluER-5420E - może mam talerz i trochę innych części.
    Daj na priv jakąś kuszącą propozycję to zejdę do piwnicy....
    Wmak