  • 1. Data: 2022-11-23 23:39:28
    Temat: [media] Coś zamiast Izery
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Elektryczny pojazd UILA powstał dzięki drukarce 3D i potrafi przejechać
    na jednym ładowaniu akumulatorów do 70 kilometrów. Waży zaledwie 70
    kilogramów i rozpędza się do 25 km/h. W Niemczech będzie można nim
    jeździć ścieżkami dla rowerów."

    http://niusy.pl/@geekweek.interia.pl/am3

    "Najwięcej emocji wzbudziła zapowiedź przedstawicieli producenta tego
    pojazdu, że w Niemczech będzie można się nim poruszać ścieżkami
    rowerowymi. Do jego prowadzenia nie będzie wymagane prawo jazdy. Mogą
    nim wygodnie podróżować dwie osoby, które siedzą jedna za drugą."

    Nowe Twizy?

    "Pojazd ma także autonomiczny system parkowania, a także ciekawą funkcję
    "podążania za właścicielem". Jeśli zapragniemy chwilę pospacerować,
    wtedy w tym trybie UILA będzie podążała za nami niczym wierny pies. "

    Nowe, lepsze Twizy?

    "Eksperymentalna wersja e-roweru/mikro-samochodu UILA już przechodzi
    fazę testów, a jego seryjna produkcja w Niemczech ma się rozpocząć w
    2024 roku."

    Tak ja Izery???

    "W planach firmy jest stworzenie w pełni autonomicznej wersji, którą
    każdy będzie mógł w dowolnym punkcie miasta przywołać za pomocą aplikacji"

    No i właśnie. Jakkolwiek uważam ten projekt za studencką wprawkę to coś
    ten projekt wnosi do spojrzenia na to, jak w jakiejś dalszej przyszłości
    moglibyśmy poruszać się.

  • 2. Data: 2022-11-24 00:52:44
    Temat: Re: [media] Coś zamiast Izery
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 23.11.2022 o 23:39, ii pisze:

> [...]
    > na jednym ładowaniu akumulatorów do 70 kilometrów. Waży zaledwie 70
    > kilogramów i rozpędza się do 25 km/h. W Niemczech będzie można nim

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-11-24 11:11:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-11-24 o 00:52, RadoslawF pisze:

    > Znowu kretynku reklamujesz ten portal.
    Nudny jesteś,. zmień płytę albo spierdalaj jak ci się nie podoba, nikt
    cię nie zmusza do czytania.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2022-11-24 13:21:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 24.11.2022 o 11:11, Janusz pisze:

    > Nudny jesteś,. zmień płytę albo spierdalaj jak ci się nie podoba, nikt
    > cię nie zmusza do czytania.

    A ciebie ktoś zmusza do czytanie tego co napisałem?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2022-11-24 13:27:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2022 13:21:24 +0100, RadoslawF wrote:

    > A ciebie ktoś zmusza do czytanie tego co napisałem?

    Jak OP skorzystal w twojej dobrej rady, i wrzucil cie do KF,
    piszesz nam, a nie jemu.

    Badz szybszy, wrzuc ciekawe info z "lepszego" portalu :-P

    J.

  • 6. Data: 2022-11-24 16:32:59
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 24.11.2022 o 13:27, J.F pisze:

    > Jak OP skorzystal w twojej dobrej rady, i wrzucil cie do KF,
    > piszesz nam, a nie jemu.
    >
    > Badz szybszy, wrzuc ciekawe info z "lepszego" portalu :-P

    Uważasz że grupy to miejsce na wrzucanie informacji z portali
    informacyjnych?
    Nie zauważyłeś ze janusz intelektu sam nie zastosował się do
    rady z którą mnie się narzuca czyli nie czytania tego co
    mu się nie podoba.
    Jest aż taki głupi czy tylko chciał stanąć w obronie kretynka?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2022-11-24 16:38:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2022 16:32:59 +0100, RadoslawF wrote:

    > Uważasz że grupy to miejsce na wrzucanie informacji z portali
    > informacyjnych?

    A nie?
    O czym chcesz dyskutowac?

    > Nie zauważyłeś ze janusz intelektu sam nie zastosował się do
    > rady z którą mnie się narzuca czyli nie czytania tego co
    > mu się nie podoba.
    > Jest aż taki głupi czy tylko chciał stanąć w obronie kretynka?

    Ale twoja odpowiedz staje sie juz uciazliwa.

    Podpadl ci czyms ten portal?

    J.

  • 8. Data: 2022-11-24 22:04:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 24.11.2022 o 16:38, J.F pisze:

    > A nie?

    Nie.

    > O czym chcesz dyskutowac?

    Tutaj o motoryzacji.

    > Ale twoja odpowiedz staje sie juz uciazliwa.

    Twoje częste podejście w dyskusji "nie wiem ale może jednak zgadłem"
    też.

    > Podpadl ci czyms ten portal?

    Owszem.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2022-11-25 09:44:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-11-24 o 13:21, RadoslawF pisze:

    > A ciebie ktoś zmusza do czytanie tego co napisałem?
    Dałem Ci szansę ale z koniem się nie będę kopał, dlatego kretynku
    lądujesz w kiblu bo tam twoje miejsce.

  • 10. Data: 2022-11-25 16:33:22
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 25.11.2022 o 09:44, Janusz pisze:

    > Dałem Ci szansę ale z koniem się nie będę kopał, dlatego kretynku
    > lądujesz w kiblu bo tam twoje miejsce.

    Powinieneś to wcześniej zrobić januszu intelektu.