  • 11. Data: 2022-09-25 17:51:22
    Temat: Re: [media] "jakiś ch** stoi autem na przejeździe" ...
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-25 o 17:20, ii pisze:

    > A tam nie było instruktora jazdy w ogóle tylko egzaminator :-)
    Ok, ale to niewiele zmienia, jest za kursanta odpowiedzialny i powinien
    też za niego myśleć.

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2022-09-25 18:51:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.09.2022 o 17:33, Shrek pisze:

    > A co mieli mówić - widziałem, ale przyjebałem?

    Napisali dziennikarze, a opinia pewnie biegłych ewentualnie innych
    badających wypadek.

    > No nie udało się. Ale zapewnie nie z tego powodu, że ktoś 900 metrów
    > wcześniej wziął kran w hamowanie nagłe i nie zatrzymał się przez 900
    > metrów.

    Coś nie słychać by ich za to obwiniali.

    > No wygląda na to, że rzeczywiście niesamowity zbieg okoliczności. Ale
    > czemu dopiero po latach wypłynął ten szkolony maszynista?

    A jak dawno zakończyło się śledztwo?

  • 13. Data: 2022-09-25 18:52:08
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.09.2022 o 17:51, Janusz pisze:

    > Ok, ale to niewiele zmienia, jest za kursanta odpowiedzialny i powinien
    > też za niego myśleć.

    No właśnie nie bardzo. Egzaminator ponoć ma się przyglądać tylko :-)

  • 14. Data: 2022-09-25 19:10:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2022 o 18:52, ii pisze:

    > No właśnie nie bardzo. Egzaminator ponoć ma się przyglądać tylko :-)

    Chyba nie bardzo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-09-25 19:12:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2022 o 18:51, ii pisze:

    > Napisali dziennikarze, a opinia pewnie biegłych ewentualnie innych
    > badających wypadek.

    Dobra - wyjaśniło się - wjechał w takiej odległości, że już się nie dało
    zahamować.

    > Coś nie słychać by ich za to obwiniali.

    Bo się wyjaśniło - to nie było tak, że wyjechali za zakrętu a samochód
    już stał na przejeździe.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2022-09-25 19:26:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.09.2022 o 17:41, T. pisze:

    > Poczytaj raport.
    > chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/
    https://www.gov.pl/attachment/2ac5ba3c-58e7-4823-aa2
    d-64468197cf85

    > Pociąg hamował 293 m.
    > A tu masz przejazd pociągu na tej trasie - odcinek i dojazd do tego
    > przejazdu (zaraz za semaforem).
    > https://youtu.be/AwHGmEhk6pE?t=9929
    >
    > Samochód wjechał tuż przed pociąg - mieli 12 sekund wszyscy na reakcję.

    Ale ja w ogóle nie winię maszynisty :-) Ani zresztą nikogo.

    Przeglądnąłem raport. Raczej pokrywa się z tym co w artykule i co tutaj
    pisałem.

  • 17. Data: 2022-09-27 13:31:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-09-25 o 19:12, Shrek pisze:

    > Dobra - wyjaśniło się - wjechał w takiej odległości, że już się nie dało
    > zahamować.

    > Bo się wyjaśniło - to nie było tak, że wyjechali za zakrętu a samochód
    > już stał na przejeździe.

    Samochód wjechał na tory jak pociąg był nieco ponad 300 m od przejazdu.
    Nie miał szans na wyhamowanie, a cały czas do zderzenia to było ok. 12
    sekund.
    T.