  • 1. Data: 2021-05-07 09:33:10
    Temat: miękki przycisk
    Od: BudynPL <b...@g...com>

    Zapotrzebowanie mam na przycisk, który będzie miał zwierny styk i będzie
    działał na całkiem lekkie naciśnięcie.
    Dałem antynapadowy
    https://www.montersi.pl/es-emergency-przycisk-napado
    wy
    wiekością 2,5 x 8cm nawet pasuje, ale jest strasznie toporny,
    dość mocno trzeba nacisnąć.
    Wymieniłem mu bebechy na 4szt minikrańcówek (dla stabilności położenia
    klawisza), ale cztery przełączniki dają już konieczność zbyt dużej siły nacisku.
    Znacie coś w ten deseń? Bo w katalogach o sile to nic nie wyczytam...

    b.

  • 2. Data: 2021-05-07 15:10:54
    Temat: Re: miękki przycisk
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/05/2021 09:33, BudynPL wrote:
    > Zapotrzebowanie mam na przycisk, który będzie miał zwierny styk i będzie
    > działał na całkiem lekkie naciśnięcie.

    Przyciski do gier arcade?

    http://pl.aliexpress.com/item/33024428631.html

    Jest tego od groma. Zobacz co podpowiada poniżej oferty.

    Rozumiem, że to ma byc duże?

  • 3. Data: 2021-05-08 01:00:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-05-07 o 09:33, BudynPL pisze:
    > Zapotrzebowanie mam na przycisk, który będzie miał zwierny styk i będzie
    > działał na całkiem lekkie naciśnięcie.

    [...]

    > Znacie coś w ten deseń? Bo w katalogach o sile to nic nie wyczytam...

    W takich starych windach z zamykanymi drzwiami skrzydłowymi w środku w
    kasetach z przyciskami były właśnie kiedyś takie miękkie przyciski.
    Pamiętam, że jako dzieciak lubiłem je wciskać :)

    K.
    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2021-05-08 10:26:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-08 o 01:00, Krystek pisze:
> [...]
    > kasetach z przyciskami były właśnie kiedyś takie miękkie przyciski.
    > Pamiętam, że jako dzieciak lubiłem je wciskać :)

    Potwierdzam. Przyciski nowszych dźwigów mają krótki skok i miękki docisk.

  • 5. Data: 2021-05-09 17:30:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W wielu aparatach fotograficznych były spusty "soft touch" i nawet są do dzisiaj.