  • 1. Data: 2009-06-21 14:15:33
    Temat: mikroprzelacznik do myszki
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    padl mi kolejny mikroprzelacznik w myszce i tym
    razem nie mam pod reka zadnego zeby wymienic,
    potrzebowabym zamowic wysylkowo

    na oko taki dosyc zwykly, wymiary jak na rysunku
    http://www.wanshanhong.cn/en/product/item/3/

    z tego co widze odpowiednikiem do znalezienia w
    polsce byloby "MSW-21 przełącznik krańcowy"
    http://www.image.micros.com.pl/_obudowy_auto/rys7.7c
    .jpg

    jedyne co mnie zastanawia to fakt ze ilosc podawanych
    na polskich stronach (30-100 tys) i przez chinskiego
    producenta (1-5 mln) cykli rozni sie o dwa rzedy wielkosci

    zakladam ze az takich roznic miedzy nimi nie ma, tylko
    chinczykow poniosla fantazja, ale moze sie myle i sa
    jakies super wytrzymale wersje?

    pytanie dodatkowe, gdzie mozna kupic wysylkowo
    z 20 sztuk czegos takiego? przepatrzylem
    kilka sklepow, ale albo sa niedostepne, albo maja
    wyprowadzenia inne niz do montazu przewlekanego

  • 2. Data: 2009-06-21 16:51:44
    Temat: Re: mikroprzelacznik do myszki
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    You have to focus tg. There is a post :

    > pytanie dodatkowe, gdzie mozna kupic wysylkowo
    > z 20 sztuk czegos takiego? przepatrzylem

    Tu?
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/9
    367/pid/5480/page/1/backurl

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ 250. Sa fundusze na badania: temu, kto to zrobi, kupie lizaka.

  • 3. Data: 2009-06-21 16:59:06
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razem nie mam pod reka zadnego zeby wymienic,
    > potrzebowabym zamowic wysylkowo
    >
    > na oko taki dosyc zwykly, wymiary jak na rysunku

    Uszkodzona myszka za 1 zł z allegro i ...
    "prawy do lewego"
    ;)

    Włodek

  • 4. Data: 2009-06-21 18:38:46
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > z 20 sztuk czegos takiego? przepatrzylem
    > kilka sklepow, ale albo sa niedostepne, albo maja
    > wyprowadzenia inne niz do montazu przewlekanego

    http://www.tme.eu/mikroprzelacznik-spdt-bez-dzwigni/
    arts/pl/a25/dm100p110-3.html
    http://www.tme.eu/mikroprzelacznik-monostabilny-01a-
    15n-bez-dzwigni/arts/pl/a25/d2f211.html
    pasuje?

  • 5. Data: 2009-06-21 21:43:52
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > http://www.tme.eu/mikroprzelacznik-spdt-bez-dzwigni/
    arts/pl/a25/dm100p110-3.html
    > http://www.tme.eu/mikroprzelacznik-monostabilny-01a-
    15n-bez-dzwigni/arts/pl/a25/d2f211.html
    > pasuje?

    dzieki za strone

  • 6. Data: 2009-06-21 21:49:48
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> wrote in message
    > Tu?
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/9
    367/pid/5480/page/1/backurl

    dzieki, ale w tme maja 3 do wyboru, potestuje sobie 'klik' na wszystkich ;)

  • 7. Data: 2009-06-23 03:29:02
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    tg pisze:

    > jedyne co mnie zastanawia to fakt ze ilosc podawanych
    > na polskich stronach (30-100 tys) i przez chinskiego
    > producenta (1-5 mln) cykli rozni sie o dwa rzedy wielkosci

    zapewne chodzi o to, ze mechaniczna wytrzymalosc elementu to 1mln,
    ale cykli elektrycznie obsluzy jesynie 30tys.
    w praktyce sa to sane minimalne i starcza na duzo wiecej niz minimum.

    --
    Psychik

  • 8. Data: 2009-06-23 11:39:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > zakladam ze az takich roznic miedzy nimi nie ma, tylko
    > chinczykow poniosla fantazja, ale moze sie myle i sa

    Obecnego logitecha uzywam juz tyle lat .. ze chyba jednak sa rozne
    wersje.

    Szczegolnie ze mozna tez uzyc membranowych np
    http://elkom-serwis.com.pl/sklep/product_info.php?pr
    oducts_id=511/MIKROPRZYCISK%200,8mm%202n
    a to jednak zupelnie inna konstrukcja i co za tym idzie - zywotnosc
    [tzn mniejsza].

    J.

  • 9. Data: 2009-06-25 01:05:45
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Psychik napisał:

    > zapewne chodzi o to, ze mechaniczna wytrzymalosc elementu to 1mln,
    > ale cykli elektrycznie obsluzy jesynie 30tys.
    > w praktyce sa to sane minimalne i starcza na duzo wiecej niz minimum.

    Dokładnie to dolna granica odnosi się do przełączania na maksymalnych
    dopuszczalnych parametrach elektrycznych (prąd, napięcie) i dotyczy
    zjawiska wypalania styków zaś górna - przełączania beznapięciowego i
    bezprądowego - czyli kłapania na zimno lub z nieistotnymi poziomami
    prądów i napięć i dotyczy mechanicznego rozklepywania styków i
    wycierania łożyskowań.

    --
    Darek

  • 10. Data: 2009-06-25 01:09:59
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Obecnego logitecha uzywam juz tyle lat .. ze chyba jednak sa rozne
    > wersje.

    Wiesz - myszy Logitech i Microsoft to górna półka, w życiu nie widziałem
    żeby taka padła (a jedna mysz Microsoftu zmartwychwstała mi po zalaniu
    śliwowicą - zdechła, przepłukałem zewnętrznie, nie wstała - wywaliłem do
    gratów, po roku wyciągnąłem - i żyje...). Natomiast jak kiedyś
    próbowałem w pracy używać myszy A4 to po niecałych trzech miesiącach
    styki zaczęły podawać wielokrotne impulsy.

    --
    Darek