  • 101. Data: 2009-05-28 18:34:07
    Temat: Re: moc emitowana przez tel. komorkowy
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    k...@w...pl pisze:

    > Przy dzisiejszym stanie rolnictwa Polska zarówno jak i większość krajów
    > Europy jest w stanie w pojedynkę wyrzywić euroopę i to bez konserwantów i
    > nawozów.

    Masz na to jakieś _wiarygodne_ dowody? Bo to mi na kilometr zalatuje
    zieloną propagandą, w stylu zaspakajania zapotrzebowania energetycznego
    Polski za pomocą "źródeł odnawialnych". ;)
    Do tego przecież właśnie owe nawozy i konserwanty stanowią istotny
    element NOWOCZESNEGO rolnictwa i przetwórstwa spożywczego i w dużej
    mierze decydują o skali i wydajności produkcji.

    Poza tym zwracaj większą wagę na ortografię - większość ludzi nie
    wiedzieć czemu nie dowierza ludziom robiącym błędy. ;)