  • 1. Data: 2009-03-06 17:06:17
    Temat: myszka tancuje
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

    co jest do cholery?
    mialem PII na BXie + A4Tech PS/2 i tancowala, pozniej byly inne i to samo;
    obecnie na P42.8 + GA8IE533 + mycha USB znowu - tancuje kursor dookola i w
    koncu znajduje sie w lewym gornym rogu ekranu (wszystkie mychy optyczne, a
    podkladki rozne). nie jest to zawsze - od czasu do czasu, kilka razy
    dziennie po kilka sekund. szalu mozna dostac jak sie w cos celuje.
    co moze byc tego przyczyna (win xp, pozniej sp2, teraz sp3)?
    pomocy bo skoncze w szpitalu! ;)

  • 2. Data: 2009-03-06 22:14:44
    Temat: Re: myszka tancuje
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziennie po kilka sekund. szalu mozna dostac jak sie w cos celuje.
    > co moze byc tego przyczyna (win xp, pozniej sp2, teraz sp3)?

    Na poczatek zamiast podkladki sprobuj biala kartke papieru oraz upewnij sie,
    ze nie ma w okolicy myszki silnego swiatla, ktore moze przedostac sie do
    optyki.
    Podkladki nie moga byc ani polprzezroczyste, ani mocno kontrastowe -
    najlepiej jednolita barwa na materialowej powierzchni.

    zakladam, ze nie mowimy tutaj o wirusach tudziez innym zlosliwym
    oprogramowaniu

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-03-07 09:28:23
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

    > zakladam, ze nie mowimy tutaj o wirusach tudziez innym zlosliwym
    > oprogramowaniu

    a jesli tak? (mam avg free, aktualizowany codziennie)

  • 4. Data: 2009-03-07 12:31:19
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    - pisze:

    > a jesli tak? (mam avg free, aktualizowany codziennie)

    to sciagnij dowolną dystrybucje linuksa która startuje z płyty. Pozatym
    przedmuchaj okolice "lasera". Mnie myszka szalała jak tam był paproch.
    jednak szaleństwa były przypadkowe, a nie lewo-górno rogowe.

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-03-09 12:13:38
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    - pisze:
> [...]
    > dziennie po kilka sekund. szalu mozna dostac jak sie w cos celuje.
    > co moze byc tego przyczyna (win xp, pozniej sp2, teraz sp3)?

    Moze to troche dziwne, ale obserwowalem samoczynny ruch myszki nieraz,
    kiedy bardzo blisko niej lezala komorka, ktora akurat cos
    wysylala/odbierala. Upewnij sie, ze w okolicy myszki nic takiego nie lezy.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))