  • 1. Data: 2009-03-06 16:19:38
    Temat: Gniazdo na śledziu karty graficznej
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Na zdjęciu śledzia karty graficznej WinFast PX-7300LE:
    http://www.voila.pl/075/vjzqm/?1
    widać pomiedzy gniazdami DVI i VGA okrągłe czarne gniazdo. Czy ktoś wie do
    czego służy, jak się nazywa i co jest na poszczególnych stykach?
    Do instrukcji fabrycznej nie odsyłać, nic tam nie ma (przynajmniej tej
    którą ja mam)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2009-03-06 16:26:49
    Temat: Re: Gniazdo na śledziu karty graficznej
    Od: legus <l...@p...pl>

    <ciach>
    Witam,
    Jak dla mnie S-VHS, czyli wyjście telewizyjne. Nie sprawdzałem co to za
    karta, ale to może być również ViVO.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-06 17:30:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 17:26:49 +0100, legus napisał(a):

    > Jak dla mnie S-VHS, czyli wyjście telewizyjne. Nie sprawdzałem co to za
    > karta, ale to może być również ViVO.

    Dostałem natchnienia i znalazłem w wiki opis vivo. Do tej pory myślałem że
    to tylko ogólna jakaś nazwa a wygląda na to że to standard:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Video_In_Video_Out

    --
    Jacek