  • 11. Data: 2010-03-13 11:46:06
    Temat: Re: najlepsze autko dla kobietki
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 09:28:27 +0100, "gigi" <b...@o...pl> said:

    > Hej! Moje stare autko właśnie idzie w odstawkę i mam problem- jakie autko
    > byłoby według Was najlepsze dla kobiety, dodam, że pracującej

    Volkswagen.

    > ale niewiele
    > podróżującej.

    To smart.

    > Więc powinno być małe

    Smart!

    > i przestronne,

    Jakieś duże kombi.

    > jedyne moje wymaganie, żeby
    > było odważne,

    Twingo.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-03-13 11:49:16
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Te auta nie dosc, ze drogie jak cholera to jeszcze wykonane gorzej niz
    29900 za nowe auto ze znaczkiem toyoty i 3 lata gwarancji to dużo?

    > Panda - nawet zamykanego schowka nie maja w najbogatszej wersji a
    Nieprawda, w najbogatszej wersji mają zamykany schowek (aygo).

    > bagaznik jak w maluchu(wlasciwie to otwierana szyba nie klapa bagaznik),
    Bagażnik jest szerokości skrzynki na balkonie, to prawda. Na zakupy w sam
    raz.

    > plastiki to tragedia a przelaczanie nawiewow itp. bardzo nieporeczne
    To akurat bzdura totalna, jakość plastików jest lepsza niż np. w leonie czy
    lancerze. Nie wspomnę już o jakości materiału na fotelach - bije na głowę te
    z obu wymienionych kompaktów. Porównywałem organoleptycznie.

    > podczas jazdy, nie da sie otworzyc szyby pasazera siedzac na miejscu
    > kierowcy wersja z el. szybami itp
    Tego nie mogę zrewidować, bo w wersji która jeździłem były korbki.

    > Ponadto to ma 3 cylindrowy silnik, ktory podczas pracy przypomina dzwiek
    > pracujacej pralki i odkurzacza :-) Jedyna zaleta to male spalanie i nic
    Prawda, bardzo ładnie mruczy ;-) Ale dość żwawy i bardzo mał palący - na
    trasie 4,0, w mieście w okolicach 5 l/100 km

    > ponadto, do wady zaliczyc mozna jeszcze wszedobylska blache i problem z
    Jaaasne, w pandzie to sama skóra jest?

    > pedalem gazu oraz bardzo szybko padajacym sprzedlem.
    Tia, pedał gazy w aygo? Potrafisz udokumentwać choć jeden taki przypadek?
    O sprzęgle nic nie wiem, 15 tys. wytrzymało bez problemu.

    W ramach gwarancji wymieniono w nim przycisk awaryjnych, popękał na słońcu.
    Ale nie jest to jakaś wielka awaria, prawda?

    --
    Yogi(n)

  • 13. Data: 2010-03-13 11:57:17
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > a jezdziles tym kiedys? czy tylko poogladales i mowisz ze pada to i
    > tamto? plastik jest, blacha tez, ale to kupujac widzisz,
    Jedzilem co prawda niewiele i kilkakrotnie bylem wieziony przez osoby
    posiadajace to autko od okolo 2 lat i sie nasluchalem odnosnie plastikow
    i padajacego notorycznie sprzegla nawet przed 60kkm
    > o jakich problemach z gazem i sprzeglem piszesz?
    J.w. + pedal gazu(mechanizm) identyczny jak w Toyotach
    ps. poczytaj opinie na forach i autocentrum
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-03-13 12:03:11
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 29900 za nowe auto ze znaczkiem toyoty i 3 lata gwarancji to dużo?
    ROTFL - za golasa to b. duzo a do tego ja wole jedzic autem a nie
    znaczkiem :-)
    > Nieprawda, w najbogatszej wersji mają zamykany schowek (aygo).
    Nie nie maja bo chialem kupic zonie takie auto bo bardzo chiala ale nie
    ma zamykanego schowka.
    > Bagażnik jest szerokości skrzynki na balkonie, to prawda. Na zakupy w
    > sam raz.
    Ale na wozek spacerowy skladany w laske i przewijak juz nie :-)
    > To akurat bzdura totalna, jakość plastików jest lepsza niż np. w leonie
    > czy lancerze. Nie wspomnę już o jakości materiału na fotelach - bije na
    > głowę te z obu wymienionych kompaktów. Porównywałem organoleptycznie.
    No to widac my ogladalismy i jedzilismy innymi autami na jazdach w
    salonach puga/cytryny i toyoty :-)
    > Tego nie mogę zrewidować, bo w wersji która jeździłem były korbki.
    Nie da sie otworzyc, chyba ze dosiegniesz podczas jazdy do drzwi
    pasazera - rewelka :-)
    > Prawda, bardzo ładnie mruczy ;-) Ale dość żwawy i bardzo mał palący - na
    > trasie 4,0, w mieście w okolicach 5 l/100 km
    Tusie zgodze, stosunkowo zwawy bo auto lekkie , male oplaty i
    ubezpieczenie i spalanie
    tego nie napisalem :-)
    > Tia, pedał gazy w aygo? Potrafisz udokumentwać choć jeden taki przypadek?
    > O sprzęgle nic nie wiem, 15 tys. wytrzymało bez problemu.
    WOW, 15kkm rewelacyjny wynik, poczekaj do przebiegu miedzy 40 a 60kkm,
    najpierw auto zacznie szarpac a pozniej bedzie coraz gorzej i skonczy
    sie na wymianie sprzegla z docickiem na kolejne 40/50kkm :-)

    > W ramach gwarancji wymieniono w nim przycisk awaryjnych, popękał na
    > słońcu. Ale nie jest to jakaś wielka awaria, prawda?
    No jasne :-) patrzac na auta majace po 10 i wiecej lat w ktorych nic nie
    peka a sa z segmentu budzetowego to nie pozostaje nic tylko sie cieszyc :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2010-03-13 14:03:22
    Od: me-how <t...@k...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > J.w. + pedal gazu(mechanizm) identyczny jak w Toyotach
    > ps. poczytaj opinie na forach i autocentrum

    i co trafie na nastepnych teoretykow?

    80 tys zrobione i nic, poza klockami hamulcowymi
    olej, filtry nic sie nie dzieje

    a tzw kosiarka jak przycisniesz wiekszosc aut na swiatlach ma problem

  • 16. Data: 2010-03-13 14:18:19
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    me-how pisze:

    > i co trafie na nastepnych teoretykow?

    Nie praktukow
    > 80 tys zrobione i nic, poza klockami hamulcowymi
    > olej, filtry nic sie nie dzieje
    To tylko pogratulowac i oby tak dalej
    > a tzw kosiarka jak przycisniesz wiekszosc aut na swiatlach ma problem
    Bo ludzie nie umieja dynamicznie jedzic/ruszac po miescie, a tylko sa
    mistrzami prostej na dwupasmowce lub autostradzie
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2010-03-13 16:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gabriel'Varius' g...@p...onet.pl ...

    > Nie czytasz chyba grupy skoro nie wiesz :-) Jedynym, slusznym i
    > najlepszym autem jest GRANADA :-)

    :)
    No to najlepszym autem dla kobiety jest moje auto.

  • 18. Data: 2010-03-13 16:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gabriel'Varius' g...@p...onet.pl ...

    > Nie praktukow

    no własnie to me-how mowiedział!

  • 19. Data: 2010-03-13 16:58:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Yogi(n) y...@t...pl ...

    > 29900 za nowe auto ze znaczkiem toyoty i 3 lata gwarancji to dużo?

    jak ogladałem w salonie, to ceny były w granicach 50.000

  • 20. Data: 2010-03-13 17:10:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > ROTFL - za golasa to b. duzo a do tego ja wole jedzic autem a nie
    > znaczkiem :-)
    29900 to b. dużo za nowe auto? A jaką ma konkurencję cenową? Hyundaia, pandę
    i dacię.... No to wybieraj ...

    > Nie nie maja bo chialem kupic zonie takie auto bo bardzo chiala ale nie ma
    > zamykanego schowka.
    No zobacz, a ja nawet takie widziałem ;-)

    > Ale na wozek spacerowy skladany w laske i przewijak juz nie :-)
    Wózek - parasolka wchodzi, a przewijak pewnie nie...

    > No to widac my ogladalismy i jedzilismy innymi autami na jazdach w
    > salonach puga/cytryny i toyoty :-)
    Oglądałem leona, a lancera ujeżdżam; jesli porównujesz z najwyższą półką, to
    pewnie sa lepsze, ale z tymi "średniakami" aygo wygrywa.

    > Nie da sie otworzyc, chyba ze dosiegniesz podczas jazdy do drzwi
    > pasazera - rewelka :-)
    Czyli dokładnie tak, jak w wersji bez elektrycznych szyb ;-)

    > Tusie zgodze, stosunkowo zwawy bo auto lekkie , male oplaty i
    > ubezpieczenie i spalanie
    Poza tym, całkiem fajnej się "zbiera", aż się zdziwiłem.

    > tego nie napisalem :-)
    No to to w takim razie nie może być argumentem przeciw. Klasa ekonomiczna i
    już, po prostu.

    > WOW, 15kkm rewelacyjny wynik, poczekaj do przebiegu miedzy 40 a 60kkm,
    > najpierw auto zacznie szarpac a pozniej bedzie coraz gorzej i skonczy sie
    > na wymianie sprzegla z docickiem na kolejne 40/50kkm :-)
    Niewykluczone, byc może masz rację. Ale przez dzieiwęć lat jeździłęm corollą
    i jedyną rzecza jaka wymagała w niej naprawy, było radio.

    > No jasne :-) patrzac na auta majace po 10 i wiecej lat w ktorych nic nie
    > peka a sa z segmentu budzetowego to nie pozostaje nic tylko sie cieszyc
    > :-)
    Taka była corolla, dajmy szanse aygo, zobaczymy. Przy pandzie sasiadki,
    która po półtora roku zaczeła ją sprzedawać (a teraz ma ją prawie trzylata i
    jeszcze "sprzedaje") aygo spisuje się świetnie. Panda miała wymieniane pół
    zwieszenia i sporą część elektryki. Zobaczymy co będzie dalej. Ale ja
    osobiście ani w ten pedał gazu ani w psujące się po 40 kkm sprzęgło po
    prostu nie wierzę. Pożyjemy - zobaczymy.

    --
    Yogi(n)