  • 1. Data: 2009-02-23 10:39:40
    Temat: ne5532a i ne5532ap
    Od: "Krzysztof Owczarek" <k...@g...pl>

    Krótkie pytanie - czym się różnią te dwa opki?

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Owczarek

  • 2. Data: 2009-02-23 10:42:19
    Temat: Re: ne5532p i ne5532ap
    Od: "Krzysztof Owczarek" <k...@g...pl>

    > Krótkie pytanie - czym się różnią te dwa opki?
    Niedopatrzenie....
    Oczywiście chodziło mi o NE5532P oraz NE5532AP...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Owczarek

  • 3. Data: 2009-02-23 11:45:04
    Od: "MM" <m...@t...pl>

    Tabelka strona 4, Equivalent input noise voltage - wersja A ma podane
    wartości max
    ładnie schowane ;-)

    Pzdr.
    MM

    Użytkownik "Krzysztof Owczarek" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gntv31$9vg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

  • 4. Data: 2009-02-25 22:42:07
    Od: "Krzysztof Owczarek" <k...@g...pl>

    > Tabelka strona 4, Equivalent input noise voltage - wersja A ma podane
    > wartości max
    > ładnie schowane ;-)

    Dzięki za odpowiedź.
    Faktycznie nie zauważyłem tego... Ale w wersji bez "A" nigdzie nie podają
    maksymalnego szumu. Pozostaje wierzyć, że wersja "P" nie będzie miała
    drastycznie większych szumów, niż "AP" i pominąć tę różnicę...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Owczarek