  • 1. Data: 2009-02-23 11:46:24
    Temat: Jakość przetwornic 230V -> 12V
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Czy ktoś może coś napisać o jakości przetwornic oferowanych w aledrogo?
    Sprzedają takie niby do lodówek itp.
    Chciałbym tego użyć jako przyzwoitego zasilacza 12V.

    zyga

  • 2. Data: 2009-02-23 11:52:28
    Temat: Re: Jakość przetwornic 230V -> 12V
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zygmunt,

    > Czy ktoś może coś napisać o jakości przetwornic oferowanych w aledrogo?
    > Sprzedają takie niby do lodówek itp.
    > Chciałbym tego użyć jako przyzwoitego zasilacza 12V.

    Czy Ty aby za dużo nie oczekujesz po przetwornicy do zasilania
    lodówki turystycznej? Bo ja oczekuję wszystkiego najgorszego - od
    okradzenia z elementów EMI po użycie tanich kondensatorów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-02-23 12:20:04
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Czy Ty aby za dużo nie oczekujesz po przetwornicy do zasilania
    > lodówki turystycznej? Bo ja oczekuję wszystkiego najgorszego - od
    > okradzenia z elementów EMI po użycie tanich kondensatorów.

    Dlatego pytam, może ktoś zadał sobie trud i zaglądał do środka albo
    podpinał oscyloskop.
    :>

    zyga