  • 11. Data: 2010-03-20 20:59:36
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Znaczy jakie? Ominął policjanta, a potem zawrócił? Jak komuś puszczają
    > nerwy z byle powodu i strzela gdzie popadnie to powinien pracować na
    > innym stanowisku.

    Byles tam i masz wiadomosci z pierwszej reki, czy z znasz temat z
    relacji w prasie? ;-) Sąd zadecydował że jednak nie należy się
    odszkodowanie, a sprawę zna "nieco" dokładniej niż my.

    > Oczywiście, ale to nie znaczy, ze takie zachowanie należy karać śmiercią.

    Tak się kończy świrowanie podczas obławy policyjnej, każdy nawet niezbyt
    inteligentny homo sapiens powinien mieć tego świadomość.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 12. Data: 2010-03-20 21:35:15
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Byles tam i masz wiadomosci z pierwszej reki, czy z znasz temat z relacji
    > w prasie? ;-) Sąd zadecydował że jednak nie należy się odszkodowanie, a
    > sprawę zna "nieco" dokładniej niż my.
    W pierwszej instancji zasadzil.

    > Tak się kończy świrowanie podczas obławy policyjnej, każdy nawet niezbyt
    > inteligentny homo sapiens powinien mieć tego świadomość.
    Ale wiesz, jak stoi radiowoz na poboczu, a policjanci w srodku to chyba nie
    wyglada na oblawe?
    Kiedys w sieci byl plan sytuacyjny jak to sie odbywalo.
    Motocykl byl daleko zanim policjant zdecydowal sie na strzelanie.

    Co nie zmienia faktu, ze chlopak zle zrobil.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 13. Data: 2010-03-20 21:53:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Bartek Kacprzak pisze:
    > Ale wiesz, jak stoi radiowoz na poboczu, a policjanci w srodku to chyba nie
    > wyglada na oblawe?

    Jasne. Siedzieli sobie w radiowozie i postanowili zastrzelic pierwszego
    napotkanego motocykliste. Oczywiscie mierząc przez okno.

    > Kiedys w sieci byl plan sytuacyjny jak to sie odbywalo.
    > Motocykl byl daleko zanim policjant zdecydowal sie na strzelanie.>
    > Co nie zmienia faktu, ze chlopak zle zrobil.

    No źle. Może był z tych od HWDP, bo przecież w tym pojebanym kraju z
    policji to się głownie jaja robi.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2010-03-20 21:58:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Byles tam i masz wiadomosci z pierwszej reki, czy z znasz temat z
    > relacji w prasie? ;-)

    Nie, ale relacja policjantów wydaje mi się kompletnie nieprawdopodobna.
    Niewinny motocyklista próbował najpierw przejechać policjantów, a potem
    zwrócił, żeby poprawić bo mu nie wyszło? Czy jakoś tak? Przecież to
    absurd.

    > Sąd zadecydował że jednak nie należy się
    > odszkodowanie, a sprawę zna "nieco" dokładniej niż my.

    Sądy zwykle stają po stronie policji...

    > Tak się kończy świrowanie podczas obławy policyjnej, każdy nawet niezbyt
    > inteligentny homo sapiens powinien mieć tego świadomość.

    Co nie zmienia faktu, że wszystko wskazuje na to, ze policjant nie miał
    prawa strzelać tak, żeby zabić i skoro mu tak "wyszło" to
    najprawdopodobniej powinien za to odpowiedzieć, a z całą pewnością
    rodzinie należy się odszkodowanie.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-20 22:14:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Jasne. Siedzieli sobie w radiowozie i postanowili zastrzelic pierwszego
    > napotkanego motocykliste. Oczywiscie mierząc przez okno.

    Nie, tak się nastawili na bandytów na moto, że źle zinterpretowali fakty
    i/lub puściły im nerwy.

    > No źle. Może był z tych od HWDP, bo przecież w tym pojebanym kraju z
    > policji to się głownie jaja robi.

    I to ma być karane śmiercią?

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-03-20 22:22:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > I to ma być karane śmiercią?

    Jakies nowe fakty? To juz go za obraze funkcjonariusza zastrzelili?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-03-20 23:36:45
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy niej. Minął blokadę. Później zawrócił. Jak zeznawał policjant,
    > motocyklista omal go nie przejechał. Dlatego funkcjonariusz zaczął
    > strzelać. Jedna z kul okazała się zabójcza.
    > Rodzice zastrzelonego wytoczyli proces lubelskiej policji. Domagali się
    > 800 tys. zł odszkodowania. W piątek Sąd Okręgowy w Lublinie zdecydował,
    > że nie należą im się żadne pieniądze."
    > Co za bezczelni ludzie.
    > Nie dosc, ze wychowali przyglupa ktory szarzowal, probujac rozjechac
    > policjanta, to jeszcze maja czelnosc domagac sie odszkodowania za

    Ja widzę że kolega ma uraz do motocyklistów.
    Nie pochwalam tu chłopaka za to że ominął blokadę, owszem winien byl się
    zatrzymać bezwzględu na wszystko.
    Ale nie wierzyłbym tu funkcjonariuszom policji, bo w takich sytuacjach kryją
    swoich i za wszelką cenę beda usiłować wmówić wszystkim dookoła ze było tak
    jak oni nieomylni zeznają. Nie jestem wyznawcą JP czy innych HWDP ale nie
    ufam ślepo policjantom, otwórz oczy kolego i zobacz co się dzieje dookoła,
    co w wielu przypadkach wyprawia policja i nasza władza, zwykły szary
    człowiek zazwyczaj jest bezsilny w starciu z autorytetem policjanta który
    mógł faktycznie popełnić drastyczny błąd, nigdy nie słyszałeś o nadużyciach
    ze strony policji czy SM? To nie jest tak że wszystko jest albo białe albo
    czarne. Prawda bardzo często leży gdzieś całkiem obok.
    Dlaczego nie przytoczysz tu wielu innych przykładów afer z policją w roli
    głównej których ostatnimi czasy nie brak, tylko koniecznie musisz ugryźć
    temat motocyklisty.

    Uważam że policjant który w panice zabija człowieka nie powinien nigdy
    dostać odznaki i broni.
    A panów z drogówki wyskakujących z lizakiem zza krzaków tuz przed koła
    samochodu czy motocykla to skierowalbym na badania...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 18. Data: 2010-03-20 23:56:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Lewis pisze:

    > Dlaczego nie przytoczysz tu wielu innych przykładów afer z policją w
    > roli głównej których ostatnimi czasy nie brak, tylko koniecznie musisz
    > ugryźć temat motocyklisty.

    Ja pierd... motocyklisci to naprawde maja jakies nadwrazliwe jajniki z
    zespolem PMS.
    Wstaw sobie "deskorolka" zamiast motocykl a ja mimo to będe miał takie
    samo zdanie w temacie. Moze deskorolka nie bedzie tematem tabu.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 19. Data: 2010-03-21 00:02:23
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Wstaw sobie "deskorolka" zamiast motocykl a ja mimo to będe miał takie
    > samo zdanie w temacie. Moze deskorolka nie bedzie tematem tabu.

    Owszem mają, to już po prostu odwieczna wojna że trzeba się wzajemnie
    gryźć...
    Nie ulega wątpliwości ze młody zrobił źle, ale nie mordujmy się nawzajem.
    Poczytaj trochę PMS i zwórć uwagę że kolega Pablo bardzo lubi tematy
    motocyklisty debila, stąd moja uwaga...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 20. Data: 2010-03-21 00:04:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-03-20 20:19, DoQ wrote:

    > Mniej wiecej tak było w "Pitbullu".

    Serio? Ja pamietam ze dwoch spanikowanych wiejskich lebkow uciekalo
    prawie wjezdzajac na niego a "Łapka" strzelil w kierunku odjezdzajacego
    motocykla.

    --

    memento lorem ipsum