    From: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Date: Sat, 20 Mar 2010 23:36:45 +0100

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ho30i3$71g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > ... to jeszcze probuja wyludzic odszkodowanie
    > http://skocz.pl/dbtue
    > "Marcin Kopeć zginął w lipcu 2006 r. Policjanci poszukiwali dwóch
    > bandytów, którzy napadli na hurtownię. W całym województwie rozstawiono
    > blokady. Jedna z nich stanęła w Chodlu. Marcin Kopeć nie zatrzymał się
    > przy niej. Minął blokadę. Później zawrócił. Jak zeznawał policjant,
    > motocyklista omal go nie przejechał. Dlatego funkcjonariusz zaczął
    > strzelać. Jedna z kul okazała się zabójcza.
    > Rodzice zastrzelonego wytoczyli proces lubelskiej policji. Domagali się
> [...]

    Ja widzę że kolega ma uraz do motocyklistów.
    Nie pochwalam tu chłopaka za to że ominął blokadę, owszem winien byl się
    zatrzymać bezwzględu na wszystko.
    Ale nie wierzyłbym tu funkcjonariuszom policji, bo w takich sytuacjach kryją
    swoich i za wszelką cenę beda usiłować wmówić wszystkim dookoła ze było tak
    jak oni nieomylni zeznają. Nie jestem wyznawcą JP czy innych HWDP ale nie
    ufam ślepo policjantom, otwórz oczy kolego i zobacz co się dzieje dookoła,
    co w wielu przypadkach wyprawia policja i nasza władza, zwykły szary
    człowiek zazwyczaj jest bezsilny w starciu z autorytetem policjanta który
    mógł faktycznie popełnić drastyczny błąd, nigdy nie słyszałeś o nadużyciach
    ze strony policji czy SM? To nie jest tak że wszystko jest albo białe albo
    czarne. Prawda bardzo często leży gdzieś całkiem obok.
    Dlaczego nie przytoczysz tu wielu innych przykładów afer z policją w roli
    głównej których ostatnimi czasy nie brak, tylko koniecznie musisz ugryźć
    temat motocyklisty.

    Uważam że policjant który w panice zabija człowieka nie powinien nigdy
    dostać odznaki i broni.
    A panów z drogówki wyskakujących z lizakiem zza krzaków tuz przed koła
    samochodu czy motocykla to skierowalbym na badania...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)