  • 41. Data: 2021-03-26 13:57:55
    Temat: Re: niemiecka technologia
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2021 o 13:17, T. pisze:
> [...]
    dronka-bedzie-holenderska-wlasciciele-jeronimo-marti
    ns-przenosza-sie-z-portugalii-do-holandii,63105.html

    > A Opel w Gliwicach? :-)

    Co z nim?
    Nie jest francuski?

    Zmienił się kapitał (właściciel) - i to jego pochodzenie ma kluczowe
    znaczenie, o tym właśnie piszę.

  • 42. Data: 2021-03-29 18:56:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2021-03-24 o 07:07, J.F. pisze:

    >Seat: hiszpańska precyzja, niemiecki temperament :)

    Swego czasu tak.

    Ale potem VW widac uslyszal, i zrobil seata "sportowa marka koncernu".
    Czy moze "usportowiona".

    Ale tylko troszeczke, prawdziwe osiagi to w Audi :-)

    J.