  • 31. Data: 2021-03-24 18:08:32
    Temat: Re: niemiecka technologia
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w
    <news:605a56ec$0$549$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    Kłamie on, kłamiesz ty. Pokaż brudnym paluchem gdzie ja
    napiasałem/zacytowałem tekst: niemiecka technologia

    > Po pierwsze nie odpowiedziałeś na pytanie dlaczego cytujesz tekst
    > którego podobno nie ma na stronie?

    Bo nie cytowałem?

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2021-03-24 23:15:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-24 o 18:08, TomN pisze:

> [...]
    > napiasałem/zacytowałem tekst: niemiecka technologia

    "> wchodząc na stronę OPLA mam napis: niemiecka technologia

    Wyświetla się reklama:
    OPEL GRANDLAND X i pod spodem NIEMIECKA TECHNOLOGIA DAJĄCA PRZEWAGĘ"

    Nie tylko zacytowałeś ale jeszcze zarzuciłeś kłamstwo a na koniec
    przepisałeś z omawianej strony tekst z "NIEMIECKA TECHNOLOGIA".

    Czym udowodniłeś że twój zarzut kłamstwa zosał wyssany z twojego
    brudnego palucha.

    > Bo nie cytowałem?

    Przeczytaj swój własny post z 2021-03-23 z 18:65.
    I nie kłam więcej.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2021-03-25 09:58:35
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-24 o 18:04, Uncle Pete pisze:

    > Tak się zdziwiłem, że aż sprawdziłem - nadal jest portugalska, poprzez
    > spółkę Jeronimo Martins Polska, która należy do portugalskiej grupy
    > kapitałowej Jeronimo Martins SGPS, w której 56,14% udziałów należy do
    > spółki Sociedade Francisco Manuel dos Santos należącej do rodziny
    > Santos. Swego czasu robiłem dla nich projekt i poznałem tę rodzinę
    > osobiście, miałem ciekawe wrażenia, w sumie pozytywne.

    A ja się opierałem na tym komunikacie:
    https://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/bie
    dronka-bedzie-holenderska-wlasciciele-jeronimo-marti
    ns-przenosza-sie-z-portugalii-do-holandii,63105.html

    T.

  • 34. Data: 2021-03-25 10:13:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-03-2021 o 09:58, T. pisze:

    > A ja się opierałem na tym komunikacie:
    > https://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/bie
    dronka-bedzie-holenderska-wlasciciele-jeronimo-marti
    ns-przenosza-sie-z-portugalii-do-holandii,63105.html

    Ale nadal nie wyjaśniłeś, co jest dla Ciebie kluczowe - miejsce
    rejestracji firmy, czy narodowość właściciela?

  • 35. Data: 2021-03-25 19:08:18
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]

    > Nie tylko zacytowałeś ale jeszcze zarzuciłeś kłamstwo a na koniec
    > przepisałeś z omawianej strony tekst z "NIEMIECKA TECHNOLOGIA".

    Nie widzisz różnicy pomiędzy tym co napisałem, a ty, co na co odpowiadałem?

    > Przeczytaj swój własny post z 2021-03-23 z 18:65.

    Oj, nie wiem w jakiej rzeczywistości funkcjonujesz, ale mogę zgadywać, żeś
    najebany i masz w godzinie minut 65...

    > I nie kłam więcej.

    Nie nie kłamię, zapytaj kogoś, komu ufasz, czym sie różni "A" od "a", i tym
    bardziej, co to jest kontekst... Pa!

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2021-03-25 20:20:20
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-25 o 19:08, TomN pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy tym co napisałem, a ty, co na co odpowiadałem?

    Widzę.
    Ale w dalszym ciągu nie widzę kłamstwa osoby której odpowiedziałeś.
    Twoje natomiast jest jak najbardziej widoczne.

    > Oj, nie wiem w jakiej rzeczywistości funkcjonujesz, ale mogę zgadywać, żeś
    > najebany i masz w godzinie minut 65...

    Mam wrażenie że ty jesteś nieźle pijany lub po prostu wmawiasz
    nam że białe jest czarne bo masz taki kaprys lub wstyd ci się
    przyznać do własnej pomyłki.

    > Nie nie kłamię, zapytaj kogoś, komu ufasz, czym sie różni "A" od "a", i tym
    > bardziej, co to jest kontekst... Pa!

    Małe a różni się od dużego A wielkością.
    Twoje kłamstwo pozostaje kłamstwem niezależnie jaki kontekst
    na poczekaniu wymyślisz. I jakie porównanie zaproponujesz.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2021-03-26 06:58:52
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-03-24 o 07:07, J.F. pisze:

    > Widac "francuska technologia" to nie brzmi dumnie :-)

    Seat: hiszpańska precyzja, niemiecki temperament :)

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 38. Data: 2021-03-26 09:03:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-25 o 10:13, Cavallino pisze:

    dronka-bedzie-holenderska-wlasciciele-jeronimo-marti
    ns-przenosza-sie-z-portugalii-do-holandii,63105.html

    > Ale nadal nie wyjaśniłeś, co jest dla Ciebie kluczowe - miejsce
    > rejestracji firmy, czy narodowość właściciela?

    Miejsce rejestracji firmy. Choć rzeczywiście sytuacja nie jest tak
    oczywista - posługuję się nieco prowokacją :-) Dobrym przykładem jest
    Volvo, w którym jest coraz więcej chińskiej zawartości i myśli
    technicznej. Firma chce się wkrótce wycofać z produkcji aut spalinowych,
    a płyty pod elektryki i hybrydy robi Polestar. Nie słyszałem też, żeby w
    Szwecji produkowano baterie...
    Swoją drogą w Ikei ponad 80% asortymentu z drewna jest produkowane w
    Polsce, głównie w Swarzędzu. Ostatnio zabrali się za sprzedaż paneli
    fotowoltaicznych, pewnie też chińskich. :-)
    T.

  • 39. Data: 2021-03-26 09:12:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-03-2021 o 09:03, T. pisze:

    dronka-bedzie-holenderska-wlasciciele-jeronimo-marti
    ns-przenosza-sie-z-portugalii-do-holandii,63105.html

    > Miejsce rejestracji firmy.

    Czyli Volvo jest szwedzkie, Ikea też.

    Jak dla mnie takie kryterium to totalny bezsens, przecież wiadomo, że to
    tylko miejsce wyłącznie formalnej rejestracji w wielu przypadkach.
    Tak jak w przypadku Polsatu czy Biedronki.
    Takie przeniesienia nie zmienia dokładnie nic, poza papierami (i
    podatkami), więc jest pomijalne.

  • 40. Data: 2021-03-26 13:17:56
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-26 o 09:12, Cavallino pisze:

> [...]
    > Tak jak w przypadku Polsatu czy Biedronki.
    > Takie przeniesienia nie zmienia dokładnie nic, poza papierami (i

    A Opel w Gliwicach? :-)
    T.