  • 11. Data: 2022-01-13 20:13:38
    Temat: Re: nowy golf
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1s911nm5nqr71$.hwf68hmeftgg.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A jak sie komus nie podoba, do zapraszamy do Skody, Seata, Audi

    nie takie łatwe

    szukam skody lub audi i nie mogę kupić
    szarańcza rozdrapała

    szukam 1.6 8v

    golf mk4
    octavia
    audi A3

    same 1.0 1.2 3 cyl FSI lub 16v

    frustracja jest blisko

    --
    Piter

    html version not available

  • 12. Data: 2022-01-13 20:57:22
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 13.01.2022 o 19:52, PiteR napisał:

    > Nie wyobrażam sobie przy prawej ręce mieć drzwi.

    Bo jesteś mańkutem.

  • 13. Data: 2022-01-14 09:41:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 19:13:38 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:1s911nm5nqr71$.hwf68hmeftgg.dlg@40tude.net>
    >
    > nie takie łatwe
    > szukam skody lub audi i nie mogę kupić
    > szarańcza rozdrapała

    Nowy?

    > szukam 1.6 8v
    >
    > golf mk4
    > octavia
    > audi A3
    >
    > same 1.0 1.2 3 cyl FSI lub 16v

    No i moze sie okazac, ze starego silnika nie bedzie.
    Normy itp.

    A co ci 16v preszkadza ?

    J.

  • 14. Data: 2022-01-14 09:44:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 18:52:00 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:61e012ab$0$550$65785112@news.neostrada.pl>

    > dziś stojąc w korku oświeciło mnie że powinny być dwie
    > jak w samolocie.
    >
    > Nie wyobrażam sobie przy prawej ręce mieć drzwi.

    Eee tam drzwi - biegi zmieniac lewą reką ...

    J.

  • 15. Data: 2022-01-14 12:07:09
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 14.01.2022 o 09:44, J.F napisał:

    > Eee tam drzwi - biegi zmieniac lewą reką ...

    Mańkutom w to graj.

  • 16. Data: 2022-01-14 15:16:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-13 o 01:44, PiteR pisze:
    > ale brzydactwo
    > chyba ślepy podpisał to coś do produkcji.
    >
    > https://www.volkswagen.co.uk/en/new/golf.html

    W związku z rozkazem z góry, że samochodem dla Kowlaskiego jest obecnie
    SUV 2,5 tonowy, to staramy się wszelkimi siłami zniechęcić do kupowania
    kompaktów, które pozostają w ofercie tylko dlatego, żeby były w ofercie.

    No faktycznie, poprzednia wersja Golfa, czyli 7FL zwany czasem 7,5
    bardziej mi się podoba. Ale czasami też tak bywa, że nowy model, gdy
    wchodzi wydaje się nieładny, a po paru latach moda się zmienia, poglądy
    się zmieniają i okazuje się, że jednak ładny.
    Pamiętam, że jak wchodził Golf 7FL, to wydawał mi się brzydszy od Golfa
    7, ale teraz już bardziej mi się podoba 7FL.

  • 17. Data: 2022-01-14 16:32:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-14 o 15:16, Poldek pisze:

> [...]
    > Pamiętam, że jak wchodził Golf 7FL, to wydawał mi się brzydszy od Golfa
    > 7, ale teraz już bardziej mi się podoba 7FL.

    Mój SUV (a właściwie crossover) waży 1322 kg, VW Golf - 1347 kg (dane z
    autokatalog.pl).
    T.

  • 18. Data: 2022-01-14 16:38:02
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 14.01.2022 08:44, J.F wrote:

    > Eee tam drzwi - biegi zmieniac lewą reką ...
    >
    > J.

    naprawdę to żaden problem, chociaż jakbyś miał w rajdzie startować, to
    mogłoby to mieć znaczenie.
    Przyzwyczajasz się równie łatwo, jak do automatu czy manuala- i
    oczywiście gorzej jest, gdy masz dwa różne auta (w automacie chcesz
    wciskać sprzęgło, w manualu zapominasz go wcisnąć przy zatrzymaniu, a
    jak masz kierownicę po złej stronie to walisz ręką w drzwi zamiast
    złapać drążek zmiany biegów ;)
    Ja tak miałem na początku tutaj- prywatnie miałem po lewej kierownicę i
    automat, firmowy miał kierownicę po prawej i manual ;)

    Lukasz

  • 19. Data: 2022-01-14 18:55:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/01/2022 14:16, Poldek wrote:

    > W związku z rozkazem z góry, że samochodem dla Kowlaskiego jest obecnie
    > SUV 2,5 tonowy, to staramy się wszelkimi siłami zniechęcić do kupowania
    > kompaktów, które pozostają w ofercie tylko dlatego, żeby były w ofercie.

    A kto ci broni kupic sobie np. Aygo albo Citigo?

  • 20. Data: 2022-01-14 19:34:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:15o5ahocwf13t.gf2r0j337dfb$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No i moze sie okazac, ze starego silnika nie bedzie.
    > Normy itp.

    Nawet tak nie mów. Wierzę, że dorwę taki silnik.

    łatwo sprawdzić online czy można jeżdzić po Londynie.

    https://tfl.gov.uk/modes/driving/check-your-vehicle/

    > A co ci 16v preszkadza ?

    wolałbym nie wymieniać pasków rozrządu w 16v

    8v jest prosty jak cep.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem