  • 31. Data: 2009-01-14 14:28:38
    Temat: Re: nowy sport
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 09:40:46 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    [...]
    > Kurczę, a dlaczego nie można nie przekraczać 70, jeśli jest 70?

    Bo innych użytkowników drogi wkurwia jak ktoś jedzie 55-65 na drodze
    gdzie jest ograniczenie do 70, więc istnieje ryzyko że któryś spróbuje
    wyprzedzać w ryzykownej sytuacji i zabije siebie i wracający z
    pielgrzymki autobus pełen zakonnic, doh.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 32. Data: 2009-01-14 15:42:46
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-13 22:11:08 +0100, a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz) said:

    > GSF 400

    I nie przekraczasz żadnych ograniczeń prędkości?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 33. Data: 2009-01-14 15:49:53
    Temat: Re: nowy sport [OT]
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-13 14:35:16 +0100, "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> said:

    > Nie twierdzę, że fotoradary są lekiem na całe zło, ale póki co dają
    > jednorazowe drastyczne obniżenie liczby wypadków i kosztów z nimi
    > związanych.

    No właśnie, koszty. Postawienie paruset fotoradarów jest prostsze i
    tańsze (a wręcz może być dochodowe), niż zbudowanie sensownej sieci
    autostrad pomiędzy największymi miastami Polski - gdzie nie łamiąc
    rzadnych przepisów da się utrzymać średnią na poziomie 90-100 km/h.

  • 34. Data: 2009-01-18 22:45:42
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Monster pisze:
    > nie przesadzajmy,jeżdżę dużo,na pewno nie całkiem przepisowo,przynajmniej
    > raz w miesiącu lecę na Wrocław ósemką gdzie radarów jest łącznie z 50
    > +patrole itp
    > Z CB nie kozystam,od kilku lat mam ZERO punktów,trzeba się
    > przystosować-jeśli masz 70 to wystarczy nie przekraczać 80-90 i już,ale
    > jeśli myślisz o pyceniu 140 w zabudowanym to nie ma o czym rozmawiać

    Z ilu hoteli po drodze korzystasz? Bo tak calkiem zgodnie z przepisami
    to ze 2 doby trzeba na przejazd.

  • 35. Data: 2009-01-19 08:22:36
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "N1" napisał w wiadomości

    > Z ilu hoteli po drodze korzystasz? Bo tak calkiem zgodnie z przepisami to
    > ze 2 doby trzeba na przejazd.

    Nikt nie pisał o jezdzie z przepisami,chodziło o niepycenie jak
    debil,dokładnie to taką trasę 450km bez rażących przekroczeń robię w niecałe
    6h

    Monster
    BMW R1100S

  • 36. Data: 2009-01-19 13:17:38
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Monster napisał(a):
> [...]

    Bez przesady ;)

    > Nikt nie pisał o jezdzie z przepisami,chodziło o niepycenie jak
    > debil,dokładnie to taką trasę 450km bez rażących przekroczeń robię w niecałe
    > 6h

    No to zazdraszczam. Ja - przy identycznych zalozeniach - na 450km
    potrzebowalbym 8...9h. Ale pewnie dlatego, ze predkosc marszowa spadla
    mi do 90...120km/h. No i zdecydowanie rzadziej niz kiedys nie potrafie
    utrzymac szyku w ograniczeniach. Chilout - jak to mawia Watson - przewaza ;)

  • 37. Data: 2009-01-19 13:52:08
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości

> [...]
    > do 90...120km/h. No i zdecydowanie rzadziej niz kiedys nie potrafie
    > utrzymac szyku w ograniczeniach. Chilout - jak to mawia Watson - przewaza

    Tez mnie żona opiernicza że sie wlokę:-),taki czas wychodzi właśnie przy
    marszowej 120:-)
    8 godz jedzie się w w zimie jak slisko,wtedy na pewno zgodnie z
    ograniczeniami.

    Monster
    BMW R1100S

  • 38. Data: 2009-01-19 15:29:51
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Monster napisał(a):

    > Tez mnie żona opiernicza że sie wlokę:-),taki czas wychodzi właśnie przy
    > marszowej 120:-)
    > 8 godz jedzie się w w zimie jak slisko,wtedy na pewno zgodnie z
    > ograniczeniami.

    Zaraz, zaraz! W zimie? Jak jest slisko? Motorem?! To mnie wtedy
    ogranicza nie predkosc ale koniecznosc czynienia 2x czestszych i
    dluzszych postojow. Z oczywistych wzgledow ;)
    I wtedy trasa do wrocka zamiast spokojnych 3h robi sie 4,5h.
    (Nooo... Raz sie zrobila, bom wiecej nie probowal ;) )

  • 39. Data: 2009-01-19 17:47:05
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Janusz A. Urbanowicz wrote:

    > Lezli, ale ja wiem, że lubie odkręcać, tylko że nie uważam, że mam do
    > tego prawo przyznane mi przez Boga i Historię. I jak się powiedziało
    > 120/70 to trzeba powiedzieć też 200 złotych i 3 punkty, czy ile tam
    > teraz się dostaje w tej promocji.

    3pkt by bylo do przezycia ale - nie wszyscy biora - wiec to jest 500 PLN
    i 10 punktow.

    > TSD, w Warszawie to na tych ulicach co znieśli ograniczenie do 50 to
    > jaki jest oficjalny limit prędkości w końcu?

    80

    A co powiedziecie na brak kar za przekraczanie ograniczen predkosci i
    karaniem smiercia za spowodowanie wypadku gdy przyczyna byla nadmierna
    predkosc ?

    Pozdr

    Marek

  • 40. Data: 2009-01-19 19:41:36
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

> [...]

    > I wtedy trasa do wrocka zamiast spokojnych 3h robi sie 4,5h.
    > (Nooo... Raz sie zrobila, bom wiecej nie probowal ;) )

    Niie,kombiakem,ale się przy okazji pochwalę że zimą po śliskim też
    pomykam,tylko dla asekuracji z trzecim kółkiem,Zanabyłem Dniepra z koszem i
    wyżywamy się ruskami w terenie,a i po asfaltach też miło,no i tym można
    jechać 9 godzin bo przelotówka 60:-)

    Monster
    BMW R1100S